Extended: Google Analytics er ulovligt. Hvad skal du gøre nu?
Datatilsynet har droppet en lille bombe på dansk marketing ved at erklære Google Analytics ulovligt. Men inden at du sletter dit vigtigste statistik-værktøj, så træk […]
Extended: Drip og Obsidians B2B Marketing Playbook til 30% vækst i år
For både Obsidian og Drip er målet 30% vækst i år. Men hvordan når man det, når konkurrencen er mere intensiv end nogensinde før? Få […]
Extended: Direct to Consumer-marketing efter iOS14
Obsidians D2C-segment var de største ofre for Apples iOS14-opdatering i april 2021. Fra den ene dag til den anden stak iOS14 og ATT-opdateringen en kæp […]
Extended: B2B SaaS Marketing
B2B
I denne episode af Marketing Brief Extended snakker vi om B2B SaaS Marketing. Du vil blive udfordret på en masse nye begreber du skal bruge […]
Extended: iOS14 og Facebook Annoncering i 2021
Facebook annonceringLæring
I denne episode af Marketing Brief Extended snakker Emil og Halffan om den nye opdatering fra Apple, nemlig iOS14. Den har stort betydning for annoncering […]
Extended: B2B Lead Generering
B2B
I dagens afsnit af Marketing Brief Extended kommer Emil og Halfdan på hjemmebane, når de dykker ned i et særdeles populært emne i Marketing Brief […]
Extended: Sælg mere i din webshop – uden Facebook & Google
AffiliateAmazonInfluencerPinterest
De mest omdiskuterede kanaler i Marketing Brief og Marketing Brief Extended er Facebook og Google. Dermed ikke sagt, at der ikke er andre kanaler der […]
Extended: E-mail Marketing 2020
Er du klar til at sætte rekorder med din e-mail marketing i 2020? Brug en time sammen med os – vi giver alle vores bedste […]
Extended: Facebook og LinkedIn Annoncering for B2B
B2BFacebook annonceringLinkedInManagement
Facebook og LinkedIn annoncering er backbone for både Sleeknote og Obsidian Digital. I denne episode går vi i dybden med, hvordan vi bruger de to […]
Extended: Online marketing til e-commerce
B2CE-mail marketingEhandelFacebook annonceringGoogle AdsLinkbuildingSEO
SEO, Google Ads, Facebook Ads, E-mail marketing, marketing automation … der er mange trafikkanaler, når du arbejder med e-commerce. Den her Extended-episode handler om online […]
Extended: Marketing Attribution
Attribution
Marketing attribution handler om at tilskrive retmæssig værdi til de kanaler og kampagner, der skaber dine salg. Hvis en kunde starter på Google Ads og […]
Extended: Content Marketing for B2B-Virksomheder
B2BContent
Sleeknote og Obsidian er to eksempler på inbound drevne B2B-virksomheder. For begge gælder det, at +95 % af omsætningen kommer fra inbound marketing, der i […]
Extended: B2B Marketing Automation
AutomationB2BE-mail marketing
I denne episode af Marketing Brief Extended på ca. 1 time går vi i dybden med B2B marketing automation. Både Obsidian Digital og Sleeknote er […]