EP #649: Self Service Conversion Lift Study er tilbage på Meta
I denne episode diskuteres Self-Service Conversion Lift på Meta. Dette værktøj giver annoncører mulighed for at finde ud af, hvor mange konverteringer der skabes takket være deres annoncer, ud over dem, de ville have fået alligevel. Dette er især nyttigt for veletablerede virksomheder med større budgetter, da det hjælper med at afgøre den reelle værdi af deres annoncer.
Denne episode transkriberet
I denne episode diskuteres Self-Service Conversion Lift på Meta. Dette værktøj giver annoncører mulighed for at finde ud af, hvor mange konverteringer der skabes takket være deres annoncer, ud over dem, de ville have fået alligevel. Dette er især nyttigt for veletablerede virksomheder med større budgetter, da det hjælper med at afgøre den reelle værdi af deres annoncer.
Selvom dette værktøj primært bruges til e-handel, kan det også anvendes til andre begivenheder som tilmeldinger til webinarer eller udfyldelse af kontaktformularer. Det er nemt at opsætte og selvbetjent, og det kræver ikke nødvendigvis en ekstern partner.
Det er vigtigt at overveje, om man skal bruge Self-Service Conversion Lift på hele kontoen eller specifikke kampagner, især hvis man opererer på flere markeder. For større annoncører med et betydeligt månedligt annoncebudget (måske over 50.000 kr), er dette et værdifuldt værktøj til at måle den instrumentelle værdi af deres annoncer og optimere annoncebudgettet i overensstemmelse hermed.