EP #453: E-mail Segmentering

E-mail segmentering er et helt essentielt værktøj for din e-mail marketing og gør det muligt for dig at sende mere kvalificeret og relevant indhold til de helt rigtige personer.

I dagens afsnit snakker Emil og Halfdan om, hvordan man på bedste vis får segmenteret sin e-mailliste, både før- og efter sign-up, så du har de bedste forudsætninger for at skabe relevante e-mails af høj kvalitet.

Marketing Brief EP #453E-mail segmentering er et helt essentielt værktøj for din e-mail marketing og gør det muligt for dig at sende

mere kvalificeret og relevant indhold til de helt rigtige personer.I dagens afsnit snakker Emil og Halfdan om, hvordan man på bedste vis får segmenteret sin e-mailliste, både før- og efter sign-up,

så du har de bedste forudsætninger for at skabe relevante e-mails af høj kvalitet.

Før

  1. Før signup med multistep form
  2. Før signup med website activity
  3. Før signup med segment (people based)

Efter

  1. Efter signup med email (spørg til mere info)
  2. Efter signup med indbygget CRM data (B2B)
  3. Efter signup med tredjepart tools (builtwith, vainu, clearbit, companywell osv – B2B)
  4. Efter signup website (spørg til mere info)
  5. Efter signup med email activity (varegrupper, produkter ordrer osv.)
  6. Efter signup med website activity (varegrupper, produkter osv.)
452 454