EP #602: 7 produktivitets frameworks for marketingteams

Hvordan prioriterer du de rigtige opgaver og får noget fra hånden? Denne episode giver syv mulige frameworks til at få lavet arbejde, der betyder noget:

  1. The Eisenhower Matrix
  2. The Pareto Principle
  3. The Pomodoro Technique
  4. Eat that frog
  5. GTD (Getting Things Done)
  6. Parkinson’s Law
  7. Kanban

Denne episode transkriberet

[00:30 - 00:46] til episode 602 af Marketing Brief.  Mit navn er Halfen Tim.  Og mit navn er Emil Kristensen.  I den her episode, der skal vi snakke om  syv produktivitetsframeworks for marketingteams.  Så er det sådan set ligegyldigt, om det er marketingteams eller ej,  men vi går bare ud fra, at dig der lytter med, typisk arbejder med marketing.
[00:46 - 01:05] Og jeg tænker, vi bare begynder at se ud i det med det samme. Den første, der er på listen her, det er et Eisenhower Matrix. Og det er jo nok noget, hvor vi nok gerne vil prøve at visualisere det lidt. Så du skal forestille dig lidt, at der er fire kasser. Der er en kasse, som hedder Important og Urgent.

601 603