EP #500 Branding med Jacob Risgaard
I dagens afsnit af Marketing Brief har vi fået æren af at tale om branding med Jacob Risgaard. Med det sagt kan vi dog godt garantere, at der sniger sig lidt Løvens Hule snak, Amazon og andre spændende ting og sager ind undervejs som du helt sikkert ikke vil gå glip af.
Han svarer på spørgsmål, som I har stillet og vi håber derfor meget at I har lyst til at lytte med!
- Jacob
- Coolshop
- CoolUnite
- CoolRunner
- CoolPay
- Løvens Hule
- 365 dage til success
Branding i Coolshop
- Du er selv front-figur for en af Danmarks største webshops — er det et bevidst valg?
- Nicolai Teglskov — Branding af sig selv vs. branding af virksomheden.
- Jeppe Rask — Coolshops bedst performende/vildeste brandaktivitet iflg. Jacob selv?
- Benjamin Harbo — Jeg synes det vil være spændende at høre hvordan de måler, vejer og bedømmer værdien af branding og eksponering.
- Rolf Djernaes — Hvordan vil Jacob vurdere sin medietilstedeværelses impact på coolshop forretningen (og evt. andre af Jacobs tiltag)?
- Kommentar — Det er jo altid sjovt, når det går godt og omtalen er positiv. Prøv og tage os igennem julehandlen og pressesituationen. Hvad er dine learnings ift. medier derfra?
- Rene — Brand vs. pris
- Thomas Nygaard — Hvilke idéer han har til branding af knap så spændende produkter. Legetøj, senge, tøj etc er jo nemt. Hvad med det kedelige som batterier, reservedele til hvidevarer, slibematerialer, filtre osv.
Amazon
- En gut ved navn Jeff, startede jo et lignede selsskab samtidig. Han kommer ikke selv tættere på dig — men det gør hans selsskab, Amazon.
- Det skal vi snakke om i dag — og hvordan du som dansk webshop kan “sikre” dig imod Amazon i fremtiden
- Hvorfor har Amazon så stor success?
- Kommer Amazon til Danmark i en DK-version indenfor de næste 5 år?
- Hvad gør Coolshop?
- Hvad kan du gøre som en lille webshop?