EP #127: Segmentering af din e-mailliste


Download episoden
Segmentering og lead scoring er nøglen til succes i 2018. I takt med folk får flere emails. Hvis det lykkes dig, at sende super relevante emails, så vil du have langt mere succes med email markedsføring.

EP #127 handler om, hvordan du kan segmentere din e-mailliste – både hvis du er e-commerce, konsulent eller noget helt tredje.

Segmentering baseret på engagement
– specifik content
– tilmeldt sig webinar/ebook
– åbnet/klikket
– foretaget event på website
– købt eller checkout

Interesser
– Survey
– Hvilken content upgrade eller hvor har de opt-in

Demo- og geografi
– alder
– køn
– industri
– hvor er de placeret i landet
– position/stilling (b2b)

Sales funnel / lead score
– Hvor i funnel
– Hvilke actions har de foretaget sig
– Hvor lang tid har de interageret med dit brand

Få besked ved lancering

Subscribe on iTunes
@halfdantimm

Halfdan Timm – Jeg er partner i bureauet Obsidian Digital. Her hjælper jeg vores kunder med at sætte og eksekvere digitale strategier. Jeg er særligt dygtig til leadgenerering og er tidligere stifter og direktør i JUF.dk ApS, der i 2015 blev solgt til Ageras A/S. Udover mit daglige arbejde underviser jeg løbende i online markedsføring og er forfatter til Danmarks eneste bog om Facebook annoncering. Fra Odense, men bor i København.

@Emilgkristensen

Mit navn er Emil Kristensen, og jeg er til dagligt CMO og co-founder af Sleeknote. Sleeknote hjælper dagligt JYSK, Irma, Falck, Nordea, Jem & Fix, Berlingske, COOP, Hummel og +900 andre virksomheder med at indsamle flere nyhedsbrevstilmeldinger. Derudover blogger jeg om leadgenering, email marketing, content marketing og SaaS. Slutteligt holder jeg foredrag, underviser og rådgiver i email-markedsføring og leadgenerering.