EP #336: Se antallet af NYE køb med et Facebook Incremental Lift Study

Facebook er god til at tage æren for måske lidt for mange køb. Det gælder særligt, hvis du har et etableret brand og laver mange marketing-aktiviteter i forvejen.

Med et gratis incremental lift study gennem funktionen ‘Test & Learn’ har du mulighed for at sætte tal på, hvor mange NYE køb, Facebook faktisk bidrager til. Dét er tallet, du i virkeligheden er interesseret i.

Lyt med til EP #336 og hør, hvordan du sætter et igang nu.

Få besked ved lancering

Subscribe on iTunes
@halfdantimm

Halfdan Timm – Jeg er partner i bureauet Obsidian Digital. Her hjælper jeg vores kunder med at sætte og eksekvere digitale strategier. Jeg er særligt dygtig til leadgenerering og er tidligere stifter og direktør i JUF.dk ApS, der i 2015 blev solgt til Ageras A/S. Udover mit daglige arbejde underviser jeg løbende i online markedsføring og er forfatter til Danmarks eneste bog om Facebook annoncering. Fra Odense, men bor i København.

@Emilgkristensen

Mit navn er Emil Kristensen, og jeg er til dagligt CMO og co-founder af Sleeknote. Sleeknote hjælper dagligt JYSK, Irma, Falck, Nordea, Jem & Fix, Berlingske, COOP, Hummel og +900 andre virksomheder med at indsamle flere nyhedsbrevstilmeldinger. Derudover blogger jeg om leadgenering, email marketing, content marketing og SaaS. Slutteligt holder jeg foredrag, underviser og rådgiver i email-markedsføring og leadgenerering.