Særepisode: Marketing i Corona-tider

Lyt med til denne særepisode af Marketing Brief, hvor Emil og Halfdan tager os igennem forskellige situationer i denne Corona-tid. De vender her situationen – og prøver at se muligheder fremfor begrænsninger.

  • Forskellige situationer. Afhænger af produktet. Kan det anvendes nu? Så er denne episode for dig. Såfremt dit produkt ikke kan anvendes nu, så afvent næste episode.
  • Krisen er først lige startet (eller er den?)

Marketing-muligheder

  • Oplagt mulighed.
  • Lavere CPM (=flere visninger ledige). FB er faldet ca. 30 %.
  • Mere opmærksomhed. Ligesom helligdagene.
  • Konverteringstider (om aften).
  • Pas på med decideret Corona-kampagner.
  • Corona smitter ikke på pakker.
  • “Støt din lokale erhvervsdrivende”-vinkel

Produkt-muligheder

  • Omdan dine produkter til at være digitale
  • Sælg gavekort til fremtidige oplevelser og køb
406 407