Episode #49: Q&A fra Marketing Brief VIPs Facebook-gruppen


Download episoden
På Facebook har Marketing Brief VIPs over 300 medlemmer.

De medlemmer har stillet spørgsmål, Emil og Halfdan i episode #49 af Marketing Brief forsøger at svare på.

Daniel Johannesen: Hvordan ville i helt konkret sammensætte en Facebook Evergreen retargeting kampagne for en webshop? Altså hvilke målretninger skal man have med (lead, dynamisk produkt osv.), hvilke budskaber i de forskellige og hvornår skal de forskellige komme?

Mathias Christensen: Hvilke værktøjer benytter I hos Sleeknote og Obsidian til strategisk udvikling af content marketing?

Teis Jensen: Det rigtig FB setup til annoncering: Hvad gør i altid ved hver kunde/opgave? Oprettelse af pixels, målgrupper, hvilke typer af kampagner eller analyser laver i?

Rene Hansen: Kan man lægge flere pixel ind på samme annoncekonto? hvis kunden har to sites og en annoncekonto

Frederik Bechmann Faarup: Hvordan ville I sælge shopping-varer (fx tøj eller møbler), hvor kunden har tusindevis af substituerende produkter at vælge mellem, over en autoresponder? Det bliver en lang mail, hvis man pitcher 300 forskellige hoodie

48 50