EP #429: Obsidian og Sleeknotes event-strategi for efteråret 2020

Obsidian og Sleeknote afholder mange events i løbet af året. I denne episode gennemgår Halfdan og Emil hvilke events de afholder, hvordan det foregår og hvem der står for dette internt i virksomhederne inden. 

Obsidian Digital:

  • Morgenmøder hver eneste uge. 25 % retention. 75 % er ikke kunder.
  • Vi afholder ikke Social Ads Conference, men håber at lave 1-2 “mindre events” på 100-ish deltagere.
  • Webinar-strategien fortsætter med 2-3 webinars om måneden. Vi har tidligere fået 4-500 deltagere pr. gang, men ligger lidt lavere lige nu – er det pga. øget udbud?
  • Fysiske kurser – 24 datoer er planlagt i efteråret (6x runder med 4 forskellige kurser). Delvist et produkt og delvist marketing.

Sleeknote

  • Event praktikant
  • Kundeevents
  • Muligvis et større event
  • Partnerevents
  • Udforske online events (ikke webinar)
  • Små forsamlinger men meget målrettet
428 430