EP #429: Obsidian og Sleeknotes event-strategi for efteråret 2020
Obsidian og Sleeknote afholder mange events i løbet af året. I denne episode gennemgår Halfdan og Emil hvilke events de afholder, hvordan det foregår og hvem der står for dette internt i virksomhederne inden.
Obsidian Digital:
- Morgenmøder hver eneste uge. 25 % retention. 75 % er ikke kunder.
- Vi afholder ikke Social Ads Conference, men håber at lave 1-2 “mindre events” på 100-ish deltagere.
- Webinar-strategien fortsætter med 2-3 webinars om måneden. Vi har tidligere fået 4-500 deltagere pr. gang, men ligger lidt lavere lige nu – er det pga. øget udbud?
- Fysiske kurser – 24 datoer er planlagt i efteråret (6x runder med 4 forskellige kurser). Delvist et produkt og delvist marketing.
Sleeknote
- Event praktikant
- Kundeevents
- Muligvis et større event
- Partnerevents
- Udforske online events (ikke webinar)
- Små forsamlinger men meget målrettet