EP #574: Marketing i den krisetid, vi pludseligt befinder os i

Lige nu er der modvind på makroøkonomien. Nogle kalder det en krisetid. Hvad betyder det for dine marketing-prioritetet og hvordan kommer du godt igennem? Og hvori ligger der en kæmpe mulighed gemt?

  • Hvordan går det Obsidian og Drip lige nu?
  • Funnel
    • Top
    • Mid
    • Bottom (x)
  • 80/20 short term (normalt omvendt)
  • Hvordan kan du få mere omsætning
    • Om en uge
    • Om en måned
    • Om tre måneder
  • Hvor taber du omsætning?
    • SaaS (free trial flow, churn win-back etc.)
    • Ecommerce (kurv, landing pages, retur % etc.)
    • B2B (tilbud, nedjusteringer)
  • Budget
    • Flyt mod bottom funnel
    • Mere e-mail marketing og konverterings-optimering, mindre top funnel paid social
    • Variable marketing spend
    • Ansættelser
  • Andet
    • Kæmpe mulighed, hvis du har likviditet til at investere og tør gøre det – store brands bliver skabt i krisetider
573 575