EP #485: Hvordan vi ville starte en ny webshop med 40.000 kroner på bankkontoen

I dagens afsnit af Marketing Brief snakker Emil og Halfdan om hvordan de ville fordele 40.000 kroner ved start up af en ny website. De vil give jer tips og gode råd til hvor man skal lægge sit fokus, så man kan få den bedst mulige start. Derudover vil de vende hvilke kanaler der giver bedst mulig mening at blive på.

Vi håber som altid, at du har lyst til at lytte med!

  • Shopify eller Shoporama
  • Ideelt — eget brand eller whitelabel (højere avance og flere muligheder)
  • Opbygning af email liste med betalt annoncering
  • Fokus — Produkter vs. markedsføring
  • Autencitet er måske den største styrke i opstarten
  • Lavthængende frugter i betalt
    • Shopping
    • Retargeting
    • Lead ads
  • Bliv god på de nye kanaler
    • Snap
    • TikTok
    • ?

Produkt 15.000

Email 15.000

Ads 10.000

Preorder

484 486