EP #399: Content Fatigue: Hvordan skiller du dig ud, når der er SÅ meget indhold?
Der er efterhånden mange ting, man kan bruge sin tid på. Så hvordan sørger du for at skille dig ud af mængden, så du sørger for, at det er dit indhold, som bruger giver tid? Her kan du bl.a. høre hvordan Sleeknote og Obsidian bærer sig ad.
Marketing Brief har aldrig været bedre – men vi er ikke i top lyttermæssigt lige nu.
Årsagen er at der er så mange ting, man kan bruge tiden på. Der er både andre podcasts og Netflix er faktisk også ret cool.
Det handler ikke om at lave MEGET indhold – men at lave indhold så godt, at man rent faktisk bliver valgt. Brugeren har SÅ meget indhold at vælge imellem.
Hvordan skiller man sig så ud?
Marketing Brief:
- Marketing Brief Extended
- Høj frekvens
- Kommer tættere på lyttere – tur til Tenerife, biograf-arrangementer, Emils opkalds-koncept i bilen
- Vi laver en tur!! /tur
Hvad gør vi som virksomheder?
Sleeknote – bedre blogindhold end alle andre.
Obsidian – mere personligt og konkret i en verden af fluff.
Hvad gør du?