EP #611 En B2B Marketing Funnel i 2023
B2B Marketing ændrer sig hvert eneste år (kan du huske Clubhouse). Hvordan ser kunderejsen ud i 2023 – og hvilke platforme spiller en aktiv rolle i den betalte annoncering?
Denne episode transkriberet
[00:00 – 00:15] ♪ Intro-Musik ♪ Hej og velkommen til episode 611 af Marketing Brief. Mit navn er Emil Christensen. Og mit navn er Hedfinn Thiem. I denne episode skal vi snakke om en VSOB-marketingfond i 2023.
[00:15 - 00:32] Det er et relevant emne, eftersom både Drip og Upcity er inbound-drevne virksomheder, så vi kan komme ind på, hvordan vi skaber efterspørgsel, hvordan vi rent faktisk realiserer den, særlig versus marketing og en masse andre spændende ting. Emil, jeg ved, at det her er noget, som du faktisk har lavet sådan en lille plan for her til Drip i starten af 2023. [00:32 - 00:48] Lad mig starte med at spørge, varierer den væsentligt fra jeres 2022-plan? Øh, det er egentlig et godt startsvarsmål. Jeg vil sige, at jeg tror, at den varierer mere fra, hvor Drip var for to år siden, [00:48 - 01:03] end som hvor vi bevægede os hen imod sidste år. Giver det mening, at vi har bevæget os tættere på det her mål, end som hvor de var hen for to-tre år siden? Ja. Så der er større forskel. Hvad mere? [01:03 - 01:21] Jeg vil sige, at den overordnede tankegang i forhold til, hvordan vi griber os selv af marketing an, hvor vi gerne vil være en inbound-dreven virksomhed, som forhåbentlig kan hjælpe folk med deres arbejde, ved at give dem nogle gode tips og metoder på webinars og morgenmøder osv. Den overordnede tilgang her har ikke ændret sig, men der er nogle konkrete elementer i planen, [01:21 - 01:40] der har ændret sig, f.eks. splittet mellem dokumenter, vi udgiver, versus arrangementer, vi laver. Og så har vi fået mere fokus igen på fysiske arrangementer, hvor vi i år vil lave to konferencer for første gang. En om Shopify og en med Social Arts Conference, og vi vil afholde endnu flere fysiske morgenmøder. [01:40 - 01:58] Jeg prøver at overtale dig til, at vi skal udbrede en marketing-brief i Biografen til både og hver København og Aarhus, og uden til Aalborg. Så jeg vil sige, at vi prøver at være endnu mere fysisk tilstede, men den overordnede tankegang har ikke ændret sig. Det er stadig indbag marketing og at vente til, at kunderne selv er klar. [01:59 - 02:16] Og måske vi skal have nogle begreber på plads, inden vi går videre med det her. For nu nævner du selv indbag og outbag. Det er en lidt gammeldags version af indbag og outbag, og den måde, man nemmest kan beskrive det på. [02:16 - 02:34] Jeg vil ikke sige, at det er gammeldags, men det er bare det, der har været snakket om længst. Indbag er typisk, hvor man vil lave en masse marketingaktiviteter og forvente, at indbag kommer til en selv. Det er jo ikke bare, at det sker af sig selv, men de henvender sig selv. [02:34 - 02:53] Du ringer ikke til dem og siger, at du har lyst til at købe vores produkt. De ringer til dig og siger, at de vil købe dit produkt. Og indbag kan både være bottom funnel Google Ads, hvor folk søger efter e-mail automation software, går direkte ind på Jib og konverterer, eller det kan være upper funnel Facebook kampagne, hvor de tilmelder sig et webinar til Obsidian, ser noget og synes, det er spændende og skriver et halvt år efter. [02:53 - 03:10] Det kan både være korte og lange kunderejser. Indbag er ikke nødvendigvis brand awareness, og det skal til super lang tid. Det kan også være bottom funnel. Det er virkelig en begreb, der favner det hele. Og det er jo også en outbound, at du griber knoglen, kører kold canvas, gennemlever mit værste mareridt og får kunder på den måde. [03:10 - 03:27] Ja, og den måske lidt nyere tilgang til, hvordan man kan kigge på det her, det er at opdele det, og det er egentlig ret simpelt. Man opdeler det i noget, der hedder create demand. Altså, man laver noget demand ude i markedet, så man siger, at alle dem, som ikke er i markedet i dag, [03:27 - 03:48] det har vi taget et eksempel her før, lad os tage Halvstand og Obsidian som et eksempel, der er ufattelig mange virksomheder, som nok har brug for et bureau, men ikke lige nu aktivt leder efter et bureau. Det vil sige, at de ikke er i markedet for det. Men når Halvstand laver en konference om social ads og alle mulige andre aktiviteter, [03:48 - 04:04] så laver han noget demand ude i markedet, som gør, at alle dem, som ikke er i markedet i dag, ikke nødvendigvis henvender sig i morgen til Halvstand, men når de så er i markedet, som er den næste del af det, som hedder capture demand, alle dem, som er i markedet, så henvender de sig. [04:04 - 04:19] Skulle de gerne henvende sig til Halvstand? Det er jo så også der, hvor man som virksomhed også skal være dygtig nok til, ikke bare at tro, at alle bare henvender sig af sig selv, men også aktivt kan gøre noget for at capture demand, altså alle dem, som er i markedet i dag. [04:19 - 04:36] Det er jo også en mulighed at fange dem, som er i markedet og søger efter bureaer lige nu og her. Lad os tage DRIPS-planen først. Hvordan er jeres split mellem det her med at skabe noget behov, hvor I går ud og forklarer folk, hvorfor de måske skal have et automation software, [04:36 - 04:52] eller hvordan de bruger et bedre, i forhold til at realisere behovet, som jo vil være en klassisk Google Ads kampagne, hvor folk de søger efter det, og I siger sign up nu og få 7 dage gratis. Jeg kommer til at lægge det i vores fond. Det er ikke engang fond, det er sådan lidt old school at kalde det, [04:52 - 05:08] men så alligevel, nu kommer vi til at kalde det en fond i den her episode. Jeg kommer til at lægge et screenshot op af vores fond. Hvis man gerne vil have den template til, hvordan man selv kan udfylde det, så går I ind og giver os 5 stjerner inde på iTunes, eller der, hvor du lytter til podcasten, så sender jeg gerne den her, [05:08 - 05:28] send mig en mail bagefter til ek.drip.com, så sender jeg gerne den her template, ellers så kan man jo bare kigge på billedet og selv duplikere det ind til sit eget templateformat. Men der har jeg egentlig lavet sådan en template til, hvor marketing er involveret, hvor outbound-salg er involveret, hvor inbound-salg er involveret, og nu skal jeg prøve at visualisere det billede her i lydformat. [05:28 - 05:44] Jeg ved ikke lige helt, hvordan det skal lykkes mig, men vi kan forsøge. Lad os starte med, at man skal forestille sig på en eller anden måde et lille bitte trillebord. En funnel, hvor du starter til venstre, og den første, den hedder create demand, altså hvordan du skaber noget efterspørgsel på produktet. [05:44 - 06:03] Og der kan du se, at der ligger nogle interessante marketing aktiviteter her, og create demand, der ligger ikke nogle salgsaktiviteter, der ligger nogle marketing aktiviteter. Så du har noget organic search, altså folk der søger efter det, det giver mening, der er nogle konferencer, podcast, det her tæller vel i virkeligheden som demand generation på en eller anden måde, selvom det bliver meget indirekte, fordi så skulle vi nok tage lidt mere dribbel, hvis det var, [06:03 - 06:20] men der er noget events, webinars, social. Jeg vil jo i virkeligheden kalde det her for sådan the usual suspects inden for indbar marketing. Yes. De klassiske. Er det her noget, der fylder 90% eller 10% for dig? Fordi det er jo ikke revolutionerende ting, det er jo hvordan du udfører dem, og hvor meget fylder de? [06:20 - 06:39] Jeg tror, hvis jeg simpelthen skal sætte en procentsats på, så tror jeg lige nu og her, så vores tidsmæssigt, ikke budgetmæssigt, der er stor forskel, tidsmæssigt, der fylder det cirka 50%. Og det er vigtigt at sige, det her nu lød det som om det er sådan en funnel, at du ligesom skal starte her, [06:39 - 06:59] og så bevæge dig ned. Det vil jeg lige hurtigt lave en disclaimer på, det skal du overhovedet ikke. Du kan sagtens starte meget længere frem, og det kommer vi til i Capture Demand. Men her i starten af den her, nu kalder vi det en funnel i Create Demand, det er altså folk, der ikke er i markedet, og ja, der er vi organic search, vi har konferencer på, vi har emailed som at her om en måneds tid, [06:59 - 07:22] for vi har optaget den her podcast, 600 deltagere, en af jer tilmelder, hvis du ikke allerede har tilmeldt, shoutout. Og så laver vi en i USA, i New York, højstsynlig Q4, det er en amerikansk konference, podcast, events, webinars, social. Ja, det er det usual suspect, men der hvor jeg tror, at for os, der er det vi jo efterhånden er ved at være en ret større marketing team, [07:22 - 07:41] så der skal helst være mange aktiviteter på, ja, men vi skal også være virkelig dygtige til nogle få ting. Jeg kunne godt sætte meget mere på, end det her, meget meget meget mere, og du skal ikke have alle tingene på, det tror jeg, i hvert fald det første takeaway fra mig her, det er, hvis du er en marketingsafdeling på 5-6 stykker, [07:41 - 08:01] så skal du slet ikke have så mange aktiviteter her på, så er det langt bedre at gå færre ting, men bedre. Det synes jeg, at jeg får mange anbefaler derude i markedet i dag, det er at du skal gøre det hele, ud i den her create demand, der vil jeg langt hellere, at du bare gør noget sindssygt godt, så hvis du er virkelig god til at lave konferencer og podcast, [08:01 - 08:19] så kan det godt være, det er mere end rigeligt, eller bare podcast, eller bare social. Jeg kan jo tilføje at sige, at i Obsidiens tilsvarende B2B marketingplan, der har vi selvfølgelig også den her create demand del, nu siger du Emil, den fylder måske 50% ved dig, jeg tror den fylder 80% ved os, altså det her det er den langt største del for os, [08:19 - 08:35] og det er også fordi vi er også inbound drevne, vi er inbound drevne i en sådan grad, at vi faktisk slet ikke har nogen personer, der arbejder med salt, så derfor kommer det meget naturligt til at blive en meget stor del af vores indsats, der ligger i markedsinddelen, fordi man skal nærmest selv ringe til os, eller skrive til os for at ende med at pige kunden, [08:35 - 08:56] men den her del er langt den vigtigste for os, og jeg synes det er en vigtig ting, du nævner med at gøre de rigtige ting også, fordi en ting der har ændret sig for nogle år tilbage for os, det er at vi lavede mange white papers dokumenter, og det har vi faktisk stoppet med, fordi vi så faldende effektivitet fra det, jeg tror der var for mange der begyndte at gøre det, og derfor stod vi mindre ud i branchen, og nu vil vi stoppe med at gøre det, fordi det kan være der kommer en enkelt eller to i år, [08:56 - 09:15] men det er virkelig ikke noget vi gør særlig meget af, og så har vi omlagt en stor del af vores plan til at handle meget mere om morgenmøder på vores kontor, i Parken og i Bøger Ballesgaard i Aarhus, til webinars og konferencer og podcaster med sådan vores fire ting, altså vores egen SEO indsats er faktisk også meget begrænset, nu har du den på Deem, men du har også et internationalt marked med Drip, [09:15 - 09:33] altså der er et andet potentiale i det, hvor en SEO indsats for os, vi får 10.000 norske besøgende om måneden, og vi har lavet noget arbejde på det osv., der er nogle enkelte ting vi laver SEO på, vi ranker nummer 1 på LinkedIn annoncering, Snapchat annoncering, Pinterest annoncering, Snart på Facebook annoncering, der er nogle enkelte server vi gør det på, [09:33 - 09:53] men en overordnet SEO indsats har jeg sådan lidt for det der for os ikke rigtig giver mening, så super vigtigt at vælge, altså ikke bare tage alt, vælge det der rent faktisk giver mening for ens branche. Jeg tror de vigtigste pointer her i den her, det er helt sikkert, det er sådan set med alle sammen, det er at finde ud af hvad der giver mening for dig, hvad er I god til i teamet, et, hvad er I god til, [09:53 - 10:13] altså er I gode til at lave podcast, ja, okay, så kan det være det er bare det I skal gøre, altså det er okay, at det ikke nødvendigvis er det mest sexede og det helt nyeste, det vil sige bare verdens bedste til at lave webinars, som jo måske mange siger, åh, det er på vej ud og alt muligt, fuck det det, undskyld mit sprog, hvis det er I er verdensmester til at gøre det, så gør det, [10:13 - 10:29] og så gør det virkelig, virkelig godt, og det tror jeg det gør sig gældende i mange ting med marketing, det er såkaldte eksperter og have sådan, der går vi jo nok også i kategorien af folk der inspirerer folk til at lave alverdens forskellige ting, men jeg tror i slutningen af alt det her, [10:29 - 10:45] så er det bare hvad er du rigtig god til, hvad tror du på, og hvad kan du gøre bedre end dine konkurrenter? Vi burde lave en episode om alle de ting vi ikke laver længere, fordi vi laver altid episode om de nye spændende ting vi laver, men der er mange ting vi ikke laver længere, det burde vi faktisk, altså vi burde lave sådan en graveyard 2022 [10:45 - 11:01] over marketing tilsag og kanaler og teknikker der ikke længere giver mening, nu kan jeg se du er i gang med at skrive, så du er sikkert ved at lægge episoden ind, lad os fortsætte til det næste punkt, fordi vi havde create the mile her, som var not in market, så er den næste del af din funnel, og der ligger altså et billede af det her inde på episode 611 på marketingbrief.dk, [11:01 - 11:19] det er demand generation push to market, der har vi jo så faktisk både noget marketing og noget salg nu, så hvad der sker sådan i fase 2 her så at sige? Ja, og det her det er jo nok en der kan skille vandene lidt, altså det er der jo mange af de her falske Chris Walkers [11:19 - 11:36] i dansk marketing scene som går rundt og snakker om, at man ikke skal køre demand generation, det må jeg jo så sige, at man kommer fra. Ja, vi ser jer dagen efter at vi har set Chris Walkers opslag om det samme. Ja, og oversat til dansk. [11:36 - 11:54] Prøv at høre, altså det vil jeg sige det sådan, den er der bare stadigvæk, demand generation, der er mange der siger, du skal ikke skubbe folk, du skal ikke skubbe folk ud i markedet, du skal bare køre create demand, capture demand, så burde det være rigeligt. Jeg har efterhånden været involveret i nok virksomheder og har set det virke på nok virksomheder [11:54 - 12:13] i en vis skala, en vis størrelse i mange forskellige markeder, og den er der bare stadigvæk. Og det her for os i vores tilfælde, og det kommer så til at skille vandene en gang til, at vi ikke sådan en vis kører outbound salg. Ja, vi kører outbound salg helt, koldt, canvas, old school, og det virker. [12:13 - 12:29] How dare you? Og det virker. How dare you? Jeg gør det dog ikke med, hvor de lige har downloadet en e-bog, og så jeg ringer til dem med det samme. Nej, nej, det gør jeg dog ikke. Det er endnu mere koldt. Så endnu værre. De har ikke engang downloadet en e-bog. Du ringer til dem alligevel. [12:29 - 12:48] Nej, hvordan kan jeg finde på det? Det er fordi økonomien er god i det, og vi har gjort det i mange år, og jeg har set mange andre virksomheder skalere med det, og jeg ser mange andre virksomheder skalere med det i dag. Så der ligger outbound salg her, der ligger også et vist element af affiliater, agency, [12:48 - 13:04] og også nogle man kan bruge til at skubbe, sådan nogle som jeg har stand, og på mange måder også nogle man kan bruge til at køre demand generation med, og push nogen ud i markedet. Der er forskel på demand generation og lead generation, men det tror jeg igen, nu skal vi forsøge med alle de her buzzwords og termer, [13:04 - 13:21] så lad os bare holde den ude af det for nu. Men demand generation og push folk til markedet, det kommer du altså ikke udenom i langt de fleste virksomheder, i min optik, hvis du virkelig vil skalere og ikke bare sidde og have en annerledes konklusion på dig. [13:21 - 13:37] Som du nævner, du har agency på listen her, betyder det, at Drip for nylig sendte os en kæmpe kage til Opsidian kontoret, var der en bagtank med det eller hvad? Nej, selvfølgelig ikke. Okay, det var ikke kommercielt. Nej, nej, nej, nej. [13:37 - 13:53] Og tak for kage 98. Alle dine konsulenter har fået 500 kroner ud af jakkeloppen, det skal du ikke tænke på. Mobile pay, fuck Emil. Det skal du slet ikke tænke på. [13:53 - 14:12] Det kan du så også tro, det gør jeg heller ikke. Så den ligger der, og den ligger der, og her er der sådan en template, som jeg uploader indenpå, og så kigger på episoden, så vil du kunne finde det her billede af alt det vi snakker om nu. Det er et del med svært at forklare i lydformat. Hvis jeg lige skal forsvare din beslutning om at køre outbound, og jeg forsvarer det som en person, [14:12 - 14:28] som da vi startede Opsidian i 2016, sagde jeg til de tre andre, at det bliver fedt, jeg vil ikke lave telemarketing under alle omstændigheder. Det er det eneste jeg ikke vil. Så jeg siger det som en person, der virkelig ikke ønsker at have det som en del af forretningsmiddelen. [14:28 - 14:44] Hvis jeg skal forsvare din beslutning om at gøre det et øjeblik, så vil jeg påpege, at man rammer også en anden målgruppe. Det er med til at udvide målgruppen, den effektive målgruppe, du tager af dig. Der vil være personer i målgruppen, som ikke googler efter produktet, som ikke er på LinkedIn til at tilmelde sig lidt webinar, [14:44 - 15:01] eller hvad det nu skal være, som kun kan rammes på den måde. Så nu prøver vi at lave noget stort med Opsidian, og det gør vi på trods af, at vi ikke kører telemarketing, kan man sige, fordi det ville på nogen måder være nemmere, fordi du udvider den effektive målgruppe. Så det er klart argumentet for det, og så kan jeg finde tusind argumenter imod det, [15:01 - 15:18] og det behøver vi måske ikke, fordi det her er trods alt en episode, der handler om marketing brief og ikke outbound sales excellence brief. Så jeg tror godt, folk egentlig ved, hvorfor vi gerne vil lave marketing i stedet for, men det giver mening at gøre det, fordi det er en udvidet målgruppe. [15:18 - 15:35] Der er nogen, der aldrig kommer til at tilmelde sig et webinar. Lad os rykke videre til det næste, som hedder Catcher Demand in Market, og nu har vi jo igen salg og marketing på. Jeg har sådan en idé om, at salg begynder at fylde mere og mere, jo længere vi rykker ned af den her. Er det rigtigt? Ja, det er korrekt. Nu er det så nogen, der er i markedet, og det er igen outbound. [15:35 - 15:53] Det er jo selvfølgelig også her, hvor vi fanger nogen, som er i markedet. Vi ved, der er i markedet og søger efter dem lige nu og her. Der er betalt annoncering som en stor kilde her også. Det er klart, search ads sker jo sig selv. Søger man på, jeg vil gerne have en ny e-mail platform, ja tak. Ja, så skal vi ligesom være der, og så er det nogen, der er i markedet lige nu og her. [15:53 - 16:10] Man kan diskutere, hvor dybt de er i markedet. Det vil altid være et diskussionsemne. Men den næste del er der sådan noget review platforms og lignende. Nogen, der anmelder e-mail platforms og lignende. Og så G2 Capterra, du er ude i der, ikke? [16:10 - 16:27] Ja, det er jo de oplagte muligheder. Og noget, der selvfølgelig, vi kører både betalt annoncering på, men også man kan få nogle retargeting pixels ind på, og man kan gøre en hel del ting med de her review platforms i dag, som langt de fleste virksomheder ikke burde vide, at man kunne gøre. [16:27 - 16:43] Men det kan man altså i dag, når du inde og kigger på eksempelvis Strip, så kan vi se, at det er dig, der er inde og kigger på reviews og drips. Som et eksempel. Så det er egentlig bare, nu har vi taget nogle ganske få eksempler med her, men Capture Demand, altså folk, der er i markedet lige nu og her, det er en ret vigtig del af det. [16:43 - 17:01] Det vil sige, det er der, hvor langt størstedelen af vores budget faktisk den dag i dag ligger. Også fordi vi har skåret meget af budgettet fra Create Demand, det kører vi meget organisk, fordi mange af de her ting, som vi kører der, det giver bare mening for os at bare køre det rent organisk. [17:01 - 17:19] Og så med lidt kuttet antal kroner, ører eller dollars, så bruger vi mange af de her dollars på Capture Demand i dag. Og det er primært search, altså man kan også køre social ads og hvad der ellers hører sig til der. Der er selvfølgelig stor forskel på om man kører upper funnel eller lower funnel her, [17:19 - 17:35] men lower funnel i hvert fald, hvor man har været inde og eventuelt prøve produkter eller lignende, det er nogle man bare skal have fanget ind og få til at købe produkter. Ja, og så afhængigt også af branchen og modenheden, så jeg kan jo sige, at i vores tilfælde giver Google Ads f.eks. ikke særlig meget mening, fordi de personer, der er ude og google efter f.eks. Facebook-annoncering, [17:35 - 17:51] har en tendens til ikke at være særlig gode leads eller virksomheder, der i virkeligheden ved, hvad de efterspørger. Så for os der er annoncering på social medier, især Facebook, Secondary, LinkedIn, Twitter, Reddit, klart det vigtigste vi kan lave. Og så bruger vi måske en lidt mindre del af vores spend på f.eks. search-chats, [17:51 - 18:08] hvor jeg tænker, at i jeres helefald kunne de sagtens være omvendt. Så der skal man jo bare kigge på, hvad er det for en branche man sidder i, og hvor moden er den, og hvor ligger efterspørgselen hen, og er det kvalificerede efterspørgsel, der rent faktisk ligger der. Det vil jeg altid veje op. Og det her det ender jo så ud i, at i vores tilfælde får vi jo ekstra antal trials, [18:08 - 18:24] ekstra antal demoer, der er selvfølgelig et mål på, og der er en målsætning for begge af de her to kopier, og derefter er der en målsætning på ekstra antal kunder, og så ligger der en hel funnel bagved, som nu kan jeg se, at vi rammer tiden her. Men der ligger en kæmpestor funnel bagefter os, når de så bliver kunder, [18:24 - 18:40] som man selvfølgelig også skal huske, som er mindst lige så vigtig, hvis ikke vigtigere er nu 2023, at folk de forbliver kunder i forretningen, især for du og jeg i halvstanden, for ellers så er det sådan set lige meget, hvor mange kunder vi får ind, hvis ikke de forbliver kunder i vores forretning, [18:40 - 18:58] når de betaler også hver eneste måned. Lad mig stille et sidste spørgsmål. Er jeres markedsing budget, det I har sat af til betalt spend, større eller mindre end det var i 2022? Fordi jeg ved jo i midten af 2022, der lavede en god effektivisering af Google Ads, vi var jo også inde over, så der brugte I i hvert fald lidt færre, [18:58 - 19:16] men fik det samme. Så hvordan ser det ud i 2023 for jer? Jeg mener, vi har sat ca. en million mere på budgettet. I forhold til 2022? Ja, så lidt mere på. Men ikke sådan vildt meget, vi er ikke tilbage til den, vi er kottet. [19:16 - 19:33] Jeg tror, vi er nede på, at vi bruger en tredjedel af, hvad vi brugte for halvanden år siden. Og hvis jeg kender Drifts bestyrelse ret, og det gør jeg ikke, så er Salts target uforholdsmæssigt meget højere end stigning af markedsing budgettet. [19:33 - 19:49] Salts target er selvfølgelig uændret, det er jo klart. Det er klart. Det er jo god mening. Og sådan er det også. Det gav pisse god mening, da de lavede det i Excel-arket, det her. [19:49 - 20:05] Det så helt rigtigt ud. Så det tænker jeg, at langt de fleste, som sidder med Venture Capital, sidder med lidt samme problem. Så nej, jeg tror grundlæggende set, det vi vil sige med den her episode, det er, at jeg vil anbefale alle at tegne deres egen fund. [20:05 - 20:26] Nu kalder vi det en fund, bare fordi det er den nemmeste måde at betegne det her på. Om det er en fund eller ej, det ved jeg egentlig ikke rigtigt, men jeg vil kalde det en fund her i 2023 mere, fordi du behøver jo ikke nødvendigvis at starte op i toppen og slutte nede i bunden, som mange tænker en fund eller old school 2018 eller noget af den stil. [20:26 - 20:42] Det er lidt anderledes den dag i dag. Jeg tror, det handler om i alle de her kategorier at finde ud af, hvad du er god til og hvad konkurrenterne måske ikke er særlig gode til. Og det er der, du skal skille dig ud. Så lad være med at prøve at gøre det hele, selvom vi er en forholdsvis stor virksomhed, [20:42 - 20:59] så prøver vi ikke at gøre det hele. Slet ikke. Jeg ser mange af de her forskellige ting, som der er stor forskel på, om det er noget nyt, som vi prøver, altså et eksperiment, versus det er noget, som vi aktivt ved, at vi skal investere flere kroner og øre i, fordi det allerede virker. [20:59 - 21:15] Der er stor forskel. Tusind tak, fordi du var med til dagens episode af Marketingbøef. Episoden er redigeret og mixet af Anders Guldberg fra podcastbloget GearHero. Hvis ikke allerede du er en medlem af vores Facebook-gruppe Marketingbøef.pl, så kom ind og vær en medlem. [21:15 - 21:44] Der sidder over 5.000 andre, som arbejder med online marketing hver eneste dag.