EP #420: Content Repurposing – En vækstmotor for din content marketing
Kan I nikke genkende til at bruge utroligt lang tid på at lave det helt rigtige content?
Lav ét rigtig godt stykke indhold, og klip så dette ud i små stykker indhold – og brug det på tværs af mange kanaler. Hør bl.a. en case direkte fra Sleeknote.
Hvis du afholder 1 times webinar, så opdel det i forskellige klip efterfølgende. Brug de klips i betalt annoncering, blog posts, YouTube osv.
Eksempel med Sleeknote:
- Mogens laver over 100 brugertest
- Konferencer
- Webinars
- Blog posts
- Videoer
- Podcasts
- Content upgrades
- Link building
Forskellige måder at tænke det:
1) Lav din egen data
2) Lav noget evergreen
Jeg foretækker nummer 1.
Brug det medie, som du er god til først.
Mogens er god til at lave speaks til konferencer og brugertests.
Han har finjusteret sit speak og fået feedback fra publikum +10 gange.
Nu ved vi, hvad der skal laves videoer, blog posts, webinars mm. om
Vi tager små “klip” fra hans data og brugertests og deler op i +500 stykker indhold.