EP #355: 8 skarpe metoder til at ramme dine B2B-målgrupper på Facebook & LinkedIn

Rigtigt mange af Marketing Briefs lyttere er B2B. Her skal man gå til målgrupper på sociale medier på en anden måde end B2C. Det er sjældent interesser lookalikes på besøgende – i stedet for kan du være meget mere specifik på egenskaber, jobtitler og ejerskaber af virksomheder.

EP #355 er med 8 af vores yndlingsmetoder til at ramme dine B2B målgrupper præcist på de sociale medier!

Indhold:

– CVR-udtræk fra Risika.dk og lookalike-audiences (FB + LI)
– Jobtitler (LI)
– Skills (hvad man er blevet anbefalet for) (LI)
– Super specifikke interesseområder, fx interestexplorer.io) (FB)
– Lookalike på egne kilder, nyhedsbreve og kundelister (FB + LI)
– Scrape af brancheforeninger, fx Danske Arkitekter (FB + LI)
– Deling fra virksomheder med samme målgruppe, der ikke er konkurrenter (FB)
– Bred målgruppe (Obsidian i dag på FB)

354 356