EP #507: 3 metoder til oprydning på din e-mailliste

I denne episode af Marketing Brief taler vi om 3 metoder til oprydning af din e-mailliste. Hvorfor er det vigtigt at rydde op og hvilke tegn du skal være opmærksom på, er nogle af de emner vi vil berøre i denne episode. Hvis man ligesom Halfdan ikke er den bedste til at rydde op, kan det påvirke både din open samt delivery rate. Så hvis ikke du vil ende i et kæmpe rod, så vil vi foreslå dig at lytte med til dagens episode.

Vi håber som altid at du har lyst til at lytte med!

Tegn på at du skal til at rydde op:

  • Open rate % er den nemmeste at kigge på
  • Delivery rate

Hvorfor skal du gøre det?

  • Spam / delivery rate
  • Retvisende KPI’er
  • Pris
  1. Den store manuelle sletning
  • Åbninger
  • Kliks
  • Bounces
  1. Automations til løbende sletning
  • Åbninger
  • Bounce
  • Email verification tools
  1. Skal du have 2-faktor tilmelding?

Bonus: Hvad gør du, når du ikke længere kan åbne fx målinger af e-mails pga blokerede tracking pixels?

506 508