EP #233: Social Selling


Download episoden
Social Selling som begreb er for alvor ved at få vind i sejlene i 2018.

Men hvad er det – og praktiserer du det måske allerede ved at være aktiv på fx Facebook, LinkedIn eller YouTube?

Det er emnet for EP #233 af Marketing Brief – lyt med her.

Shoutout til: https://www.socialsellingcompany.dk/podcasts/

– Hvad er social selling?
– Mennesker køber af andre mennesker.
– Det ligesom at opbygge en e-mail liste.
– Give, give, give and take.
– Personlighed.
– Er det kun for B2B virksomheder? (nej)
– Deltag aktivt (selvom du ikke får noget ud af det)

Få besked ved lancering

Subscribe on iTunes
@halfdantimm

Halfdan Timm – Jeg er partner i bureauet Obsidian Digital. Her hjælper jeg vores kunder med at sætte og eksekvere digitale strategier. Jeg er særligt dygtig til leadgenerering og er tidligere stifter og direktør i JUF.dk ApS, der i 2015 blev solgt til Ageras A/S. Udover mit daglige arbejde underviser jeg løbende i online markedsføring og er forfatter til Danmarks eneste bog om Facebook annoncering. Fra Odense, men bor i København.

@Emilgkristensen

Mit navn er Emil Kristensen, og jeg er til dagligt CMO og co-founder af Sleeknote. Sleeknote hjælper dagligt JYSK, Irma, Falck, Nordea, Jem & Fix, Berlingske, COOP, Hummel og +900 andre virksomheder med at indsamle flere nyhedsbrevstilmeldinger. Derudover blogger jeg om leadgenering, email marketing, content marketing og SaaS. Slutteligt holder jeg foredrag, underviser og rådgiver i email-markedsføring og leadgenerering.