EP #318: Segment.com for Marketers feat. Ole Dallerup

Segment er en ‘Customer Data Infrastructure’-platform. Du kan tænke lidt på det som en Google Tag Manager-lignende funktion, der lader dig opbevare al din data ét sted og skyde ud på forskellige værktøjer.

Hvorfor giver det mening, og hvordan bruger du det?

Det taler vi om med Ole Dallerup fra Dreamdata.io i EP #318.

  • Hvad er en customer data infrastructure platform?
  • Hvorfor skal en virksomhed bruge en CDI så som Segment?
  • Hvorfor er det ikke nok med Google Analytics eller Google Tag Manager?
  • Har man virkelig brug for flere analytics tools?
  • Gem dine historiske data der gemmer sig vigtige forretnings viden
  • Segment hjælper dig med at lave audicences (Persona)
  • Segment hjælper dig med data discipline (Protocols)

Få besked ved lancering

Subscribe on iTunes
@halfdantimm

Halfdan Timm – Jeg er partner i bureauet Obsidian Digital. Her hjælper jeg vores kunder med at sætte og eksekvere digitale strategier. Jeg er særligt dygtig til leadgenerering og er tidligere stifter og direktør i JUF.dk ApS, der i 2015 blev solgt til Ageras A/S. Udover mit daglige arbejde underviser jeg løbende i online markedsføring og er forfatter til Danmarks eneste bog om Facebook annoncering. Fra Odense, men bor i København.

@Emilgkristensen

Mit navn er Emil Kristensen, og jeg er til dagligt CMO og co-founder af Sleeknote. Sleeknote hjælper dagligt JYSK, Irma, Falck, Nordea, Jem & Fix, Berlingske, COOP, Hummel og +900 andre virksomheder med at indsamle flere nyhedsbrevstilmeldinger. Derudover blogger jeg om leadgenering, email marketing, content marketing og SaaS. Slutteligt holder jeg foredrag, underviser og rådgiver i email-markedsføring og leadgenerering.