Episode #49: Q&A fra Marketing Brief VIPs Facebook-gruppen


Download episoden
På Facebook har Marketing Brief VIPs over 300 medlemmer.

De medlemmer har stillet spørgsmål, Emil og Halfdan i episode #49 af Marketing Brief forsøger at svare på.

Daniel Johannesen: Hvordan ville i helt konkret sammensætte en Facebook Evergreen retargeting kampagne for en webshop? Altså hvilke målretninger skal man have med (lead, dynamisk produkt osv.), hvilke budskaber i de forskellige og hvornår skal de forskellige komme?

Mathias Christensen: Hvilke værktøjer benytter I hos Sleeknote og Obsidian til strategisk udvikling af content marketing?

Teis Jensen: Det rigtig FB setup til annoncering: Hvad gør i altid ved hver kunde/opgave? Oprettelse af pixels, målgrupper, hvilke typer af kampagner eller analyser laver i?

Rene Hansen: Kan man lægge flere pixel ind på samme annoncekonto? hvis kunden har to sites og en annoncekonto

Frederik Bechmann Faarup: Hvordan ville I sælge shopping-varer (fx tøj eller møbler), hvor kunden har tusindevis af substituerende produkter at vælge mellem, over en autoresponder? Det bliver en lang mail, hvis man pitcher 300 forskellige hoodie

Få besked ved lancering

Subscribe on iTunes
@halfdantimm

Halfdan Timm – Jeg er partner i bureauet Obsidian Digital. Her hjælper jeg vores kunder med at sætte og eksekvere digitale strategier. Jeg er særligt dygtig til leadgenerering og er tidligere stifter og direktør i JUF.dk ApS, der i 2015 blev solgt til Ageras A/S. Udover mit daglige arbejde underviser jeg løbende i online markedsføring og er forfatter til Danmarks eneste bog om Facebook annoncering. Fra Odense, men bor i København.

@Emilgkristensen

Mit navn er Emil Kristensen, og jeg er til dagligt CMO og co-founder af Sleeknote. Sleeknote hjælper dagligt JYSK, Irma, Falck, Nordea, Jem & Fix, Berlingske, COOP, Hummel og +900 andre virksomheder med at indsamle flere nyhedsbrevstilmeldinger. Derudover blogger jeg om leadgenering, email marketing, content marketing og SaaS. Slutteligt holder jeg foredrag, underviser og rådgiver i email-markedsføring og leadgenerering.