Episode #49: Q&A fra Marketing Brief VIPs Facebook-gruppen
Download episoden
På Facebook har Marketing Brief VIPs over 300 medlemmer.
De medlemmer har stillet spørgsmål, Emil og Halfdan i episode #49 af Marketing Brief forsøger at svare på.
Daniel Johannesen: Hvordan ville i helt konkret sammensætte en Facebook Evergreen retargeting kampagne for en webshop? Altså hvilke målretninger skal man have med (lead, dynamisk produkt osv.), hvilke budskaber i de forskellige og hvornår skal de forskellige komme?
Mathias Christensen: Hvilke værktøjer benytter I hos Sleeknote og Obsidian til strategisk udvikling af content marketing?
Teis Jensen: Det rigtig FB setup til annoncering: Hvad gør i altid ved hver kunde/opgave? Oprettelse af pixels, målgrupper, hvilke typer af kampagner eller analyser laver i?
Rene Hansen: Kan man lægge flere pixel ind på samme annoncekonto? hvis kunden har to sites og en annoncekonto
Frederik Bechmann Faarup: Hvordan ville I sælge shopping-varer (fx tøj eller møbler), hvor kunden har tusindevis af substituerende produkter at vælge mellem, over en autoresponder? Det bliver en lang mail, hvis man pitcher 300 forskellige hoodie