EP #297: Sådan laver du den perfekte brugertest feat. Mogens Møller

Brugertests – hvor en person bruger dit website, mens du tier stille og observerer – kan hjælpe dig til at lære, hvor dine rigtige kunder sidder fast til daglig.

Men hvordan udfører du en rigtig brugertest, og hvad får du ud af det?

Det er emnet for EP #297 af Marketing Brief med Mogens Møller (direktør i Sleeknote og tidligere konverteringsoptimeringsekspert).

Agenda:

  • Hvad er en brugertest?
  • Hvorfor?
  • Hvem skal gøre det?
  • Hvordan?
  • De vigtigste?
  • Værktøjer?
  • Output?

Få besked ved lancering

Subscribe on iTunes
@halfdantimm

Halfdan Timm – Jeg er partner i bureauet Obsidian Digital. Her hjælper jeg vores kunder med at sætte og eksekvere digitale strategier. Jeg er særligt dygtig til leadgenerering og er tidligere stifter og direktør i JUF.dk ApS, der i 2015 blev solgt til Ageras A/S. Udover mit daglige arbejde underviser jeg løbende i online markedsføring og er forfatter til Danmarks eneste bog om Facebook annoncering. Fra Odense, men bor i København.

@Emilgkristensen

Mit navn er Emil Kristensen, og jeg er til dagligt CMO og co-founder af Sleeknote. Sleeknote hjælper dagligt JYSK, Irma, Falck, Nordea, Jem & Fix, Berlingske, COOP, Hummel og +900 andre virksomheder med at indsamle flere nyhedsbrevstilmeldinger. Derudover blogger jeg om leadgenering, email marketing, content marketing og SaaS. Slutteligt holder jeg foredrag, underviser og rådgiver i email-markedsføring og leadgenerering.