EP #154: Skal du stadig lave linkbuilding i 2018 – og hvordan gør du?


Download episoden
Er det stadig nødvendigt at lave linkbuilding i 2018, eller er Google efterhånden så dygtige, at de kan finde de mest relevante søgeresultater uden links?

Det kommer Halfdan og Emil med et bud på i EP #154. Hvis du tror, SEO er død, bliver du skuffet – igen.

Lyt med her:

  • Outreach
  • Alle laver email outreach. Hvad er det nye med outreach (video)
  • Skal man lave outreach
  • Links betydning i 2018
  • Hvordan skal du få links i 2018
  • Advertorials og gode egne sider virker stadig glimrende i DK
  • Links betyder lige så meget som altid
  • Sværere at udføre

Få besked ved lancering

Subscribe on iTunes
@halfdantimm

Halfdan Timm – Jeg er partner i bureauet Obsidian Digital. Her hjælper jeg vores kunder med at sætte og eksekvere digitale strategier. Jeg er særligt dygtig til leadgenerering og er tidligere stifter og direktør i JUF.dk ApS, der i 2015 blev solgt til Ageras A/S. Udover mit daglige arbejde underviser jeg løbende i online markedsføring og er forfatter til Danmarks eneste bog om Facebook annoncering. Fra Odense, men bor i København.

@Emilgkristensen

Mit navn er Emil Kristensen, og jeg er til dagligt CMO og co-founder af Sleeknote. Sleeknote hjælper dagligt JYSK, Irma, Falck, Nordea, Jem & Fix, Berlingske, COOP, Hummel og +900 andre virksomheder med at indsamle flere nyhedsbrevstilmeldinger. Derudover blogger jeg om leadgenering, email marketing, content marketing og SaaS. Slutteligt holder jeg foredrag, underviser og rådgiver i email-markedsføring og leadgenerering.