EP #202: Er der faktisk nogen, der vil betale for det her (product market fit)?


Download episoden
Du har lavet et produkt – men er der faktisk nogen, der vil betale for det? Og løser dit produkt det problem, du tror?

Det er emnet for EP #202 af Marketing Brief. Det handler om product market fit. Sleeknote har en helt anden målgruppe i dag end da det blev lavet. Den historie får du her.

  • Product Market fit: Hvad er det?
  • Hvorfor er det vigtigt?
  • Vores egne fejl
  • Hvordan finder du ud af det?
  • Hvornår?
  • Brutal markedstest: 10k på Facebook annoncer.
  • Folk der siger ‘det er fedt’ tæller ikke

Få besked ved lancering

Subscribe on iTunes
@halfdantimm

Halfdan Timm – Jeg er partner i bureauet Obsidian Digital. Her hjælper jeg vores kunder med at sætte og eksekvere digitale strategier. Jeg er særligt dygtig til leadgenerering og er tidligere stifter og direktør i JUF.dk ApS, der i 2015 blev solgt til Ageras A/S. Udover mit daglige arbejde underviser jeg løbende i online markedsføring og er forfatter til Danmarks eneste bog om Facebook annoncering. Fra Odense, men bor i København.

@Emilgkristensen

Mit navn er Emil Kristensen, og jeg er til dagligt CMO og co-founder af Sleeknote. Sleeknote hjælper dagligt JYSK, Irma, Falck, Nordea, Jem & Fix, Berlingske, COOP, Hummel og +900 andre virksomheder med at indsamle flere nyhedsbrevstilmeldinger. Derudover blogger jeg om leadgenering, email marketing, content marketing og SaaS. Slutteligt holder jeg foredrag, underviser og rådgiver i email-markedsføring og leadgenerering.