EP #288: Content Marketing i 2019

Sleeknote og Obsidian Digital er grundlæggende bygget på content marketing.

Derfor er dette også en spændende episode for os. Vi taler om, hvordan content marketing udvikler sig, og hvad der kommer til at ske i 2019.

Vi taler også om vores egne planer – og dem er der mange af.

  • Data
  • Platforme – lyd, video og tekst
  • Personlighed (brand storytelling)
  • Pain point SEO (giver flere konverteringer)
  • Tænk over linkbuilding før du begynder at skrive
  • Content relaunch

Få besked ved lancering

Subscribe on iTunes
@halfdantimm

Halfdan Timm – Jeg er partner i bureauet Obsidian Digital. Her hjælper jeg vores kunder med at sætte og eksekvere digitale strategier. Jeg er særligt dygtig til leadgenerering og er tidligere stifter og direktør i JUF.dk ApS, der i 2015 blev solgt til Ageras A/S. Udover mit daglige arbejde underviser jeg løbende i online markedsføring og er forfatter til Danmarks eneste bog om Facebook annoncering. Fra Odense, men bor i København.

@Emilgkristensen

Mit navn er Emil Kristensen, og jeg er til dagligt CMO og co-founder af Sleeknote. Sleeknote hjælper dagligt JYSK, Irma, Falck, Nordea, Jem & Fix, Berlingske, COOP, Hummel og +900 andre virksomheder med at indsamle flere nyhedsbrevstilmeldinger. Derudover blogger jeg om leadgenering, email marketing, content marketing og SaaS. Slutteligt holder jeg foredrag, underviser og rådgiver i email-markedsføring og leadgenerering.