EP #92: 3 autoresponder e-mail flows alle webshops bør have



Download episoden
Autoresponders er fantastiske. Du opsætter dem en gang, og så bliver de ved med at sælge for dig igen og igen.

I EP #92 af Marketing Brief taler Halfdan og Emil om 3 autoresponder-flows, alle webshops bør have. De vil tjene sig hjem igen. Det er bare et spørgsmål om tid. Ofte et spørgsmål om kort tid.

Lyt med her.

Abandonment Cart Email Series - 67% af alle shopping carts bliver abandoned (UK undersøgelse) https://baymard.com/lists/cart-abandonment-rate - Recovery % på alt i mellem 7-40% - Dansk lovgivning (øv) Email 1: Reminder (ingen rabat!) Email 2: Objections - spørg. Hvorfor har du ikke købt disse endnu? Email 3: Discount Velkomst email til nyhedsbrevet - Jeg har lavet en hjemmelavet tragt model - Opbyg relationship og opsæt foventer - Giv værdi og fortæl om core pain points - Vis løsningen på dit produkt - time to buy sequence Her er et godt eksempel, hvor folk laver fejl. - Du sælger madrasser - Du kan skrive om madrasser --> fordi du sælger madrasser - Madrasser sover folk ofte på --> Så du kan skrive om søvn - Søvn er relateret til mange ting. En af dem er eksempelvis A og B mennesker. - Dine madrasser hjælper individer med at sove bedre, så du kan skrive om videnskaben om søvn. Du sælger ikke dit produkt - men løsningen vi alle er interesseret i. Jeg gider ikke se på dine 1.000 forskellige madrasser. Re-engagement email serie - Begynd med en reminder: Vi savner dig? - Følg op med tilbud - Information om at de vil blive slettet - Slet dem

Få besked ved lancering

Subscribe on iTunes

Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /var/www/livsstiltips.se/marketingbrief.dk/wp-content/themes/marketingbrief/footer.php on line 21