EP #294: Skal du bruge Audience Network på Facebook?

  • Mange misforståelser omkring Audience Network: Det er ligesom Googles Display-netværk, men med Facebooks detaljerede målretning
  • Ca. 5 % af spend i DK og 10 % i US
  • Du kan ikke whiteliste sider; men du kan blackliste med en blocklist som på Display
  • Hvis du optimerer efter konverteringer, får du flere konverteringer med Audience Network – som regel 2-5 % til en god pris per konvertering
  • Vores udgp. er således altid at slå det til
  • Undtagelser: Du er meget øm omkring dit brand. Du mister kontrol over hvor dine annoncer bliver vist. De kan fx komme på Tinder.

Få besked ved lancering

Subscribe on iTunes
@halfdantimm

Halfdan Timm – Jeg er partner i bureauet Obsidian Digital. Her hjælper jeg vores kunder med at sætte og eksekvere digitale strategier. Jeg er særligt dygtig til leadgenerering og er tidligere stifter og direktør i JUF.dk ApS, der i 2015 blev solgt til Ageras A/S. Udover mit daglige arbejde underviser jeg løbende i online markedsføring og er forfatter til Danmarks eneste bog om Facebook annoncering. Fra Odense, men bor i København.

@Emilgkristensen

Mit navn er Emil Kristensen, og jeg er til dagligt CMO og co-founder af Sleeknote. Sleeknote hjælper dagligt JYSK, Irma, Falck, Nordea, Jem & Fix, Berlingske, COOP, Hummel og +900 andre virksomheder med at indsamle flere nyhedsbrevstilmeldinger. Derudover blogger jeg om leadgenering, email marketing, content marketing og SaaS. Slutteligt holder jeg foredrag, underviser og rådgiver i email-markedsføring og leadgenerering.