EP #328: Valg af Marketing Automation platform

Der findes efterhånden mange marketing automation systemer. Sleeknote og Obsidian bruger to – ActiveCampaign og HubSpot – men har erfaring med flere. I EP #328 giver vi vores anbefalinger til relevante spørgsmål og værktøjer lige nu.

Spørgsmål:

1) Hvad har du brug for? Salg, support, kundeservice, marketing

2) Budget

3) Integrationer til andre systemer

4) Teknisk indsigt

Vores anbefalinger til systemer, du kan overveje:

1) ActiveCampaign
2) HubSpot
3) Salesforce
4) Mailchimp
5) Marketo


Få besked ved lancering

Subscribe on iTunes
@halfdantimm

Halfdan Timm – Jeg er partner i bureauet Obsidian Digital. Her hjælper jeg vores kunder med at sætte og eksekvere digitale strategier. Jeg er særligt dygtig til leadgenerering og er tidligere stifter og direktør i JUF.dk ApS, der i 2015 blev solgt til Ageras A/S. Udover mit daglige arbejde underviser jeg løbende i online markedsføring og er forfatter til Danmarks eneste bog om Facebook annoncering. Fra Odense, men bor i København.

@Emilgkristensen

Mit navn er Emil Kristensen, og jeg er til dagligt CMO og co-founder af Sleeknote. Sleeknote hjælper dagligt JYSK, Irma, Falck, Nordea, Jem & Fix, Berlingske, COOP, Hummel og +900 andre virksomheder med at indsamle flere nyhedsbrevstilmeldinger. Derudover blogger jeg om leadgenering, email marketing, content marketing og SaaS. Slutteligt holder jeg foredrag, underviser og rådgiver i email-markedsføring og leadgenerering.