EP #351: Målret virksomheder der bruger en given teknologi med LinkedIn

Målret virksomheder med LinkedIn på baggrund af deres teknologivalg – fx virksomheder, der bruger et konkurrerende stykke software.

Tip fra Casper fra Templafy.

3 step method:

1) Download liste over virksomheder der bruger software X via Discover.org eller Builtwith.com.

2) Upload listen over virksomhedsnavne til LinkedIn

3) Indsnævr til din målgruppe (fx marketing, økonomi eller salg)

Nu kan du lave super specifikke annoncer.

Du ved, at virksomheden bruger fx Salesforce, Sleeknote eller Facebooks Pixel og kan tale lige præcis ind i den situation.

Få besked ved lancering

Subscribe on iTunes
@halfdantimm

Halfdan Timm – Jeg er partner i bureauet Obsidian Digital. Her hjælper jeg vores kunder med at sætte og eksekvere digitale strategier. Jeg er særligt dygtig til leadgenerering og er tidligere stifter og direktør i JUF.dk ApS, der i 2015 blev solgt til Ageras A/S. Udover mit daglige arbejde underviser jeg løbende i online markedsføring og er forfatter til Danmarks eneste bog om Facebook annoncering. Fra Odense, men bor i København.

@Emilgkristensen

Mit navn er Emil Kristensen, og jeg er til dagligt CMO og co-founder af Sleeknote. Sleeknote hjælper dagligt JYSK, Irma, Falck, Nordea, Jem & Fix, Berlingske, COOP, Hummel og +900 andre virksomheder med at indsamle flere nyhedsbrevstilmeldinger. Derudover blogger jeg om leadgenering, email marketing, content marketing og SaaS. Slutteligt holder jeg foredrag, underviser og rådgiver i email-markedsføring og leadgenerering.