EP #352: Alle marketers bør have en swipefile; sådan bruger Emil hans

Med en swipefile har du mulighed for at lade dig inspirere af og gemme fx gode annoncer, mails og andet materiale.

En god swipefile hjælper dig med at være kreativ.

– Hvad er en swipe file
– Hvordan kommer du igang (gallary, tags, navngivning, mappestruktur)
– Hvorfor er det vigtigt
– Hvordan bruger du den
– Eksempler på, hvordan jeg bruger den hver uge
– Systemer til en swipe file: Notion, Evernote, Google Drev. Brug awesome screenshot chrome extension og Loom

Få besked ved lancering

Subscribe on iTunes
@halfdantimm

Halfdan Timm – Jeg er partner i bureauet Obsidian Digital. Her hjælper jeg vores kunder med at sætte og eksekvere digitale strategier. Jeg er særligt dygtig til leadgenerering og er tidligere stifter og direktør i JUF.dk ApS, der i 2015 blev solgt til Ageras A/S. Udover mit daglige arbejde underviser jeg løbende i online markedsføring og er forfatter til Danmarks eneste bog om Facebook annoncering. Fra Odense, men bor i København.

@Emilgkristensen

Mit navn er Emil Kristensen, og jeg er til dagligt CMO og co-founder af Sleeknote. Sleeknote hjælper dagligt JYSK, Irma, Falck, Nordea, Jem & Fix, Berlingske, COOP, Hummel og +900 andre virksomheder med at indsamle flere nyhedsbrevstilmeldinger. Derudover blogger jeg om leadgenering, email marketing, content marketing og SaaS. Slutteligt holder jeg foredrag, underviser og rådgiver i email-markedsføring og leadgenerering.