EP #332: Store Visits & Offline Event Sets: Sådan skaber du trafik i din butik med Facebook ads

Med ‘Store Visits’ har du mulighed for at optimere efter personer, der går ned i din butik.

Det virker – men du kan ikke altid måle på resultaterne.

CPM og CPC minder om reach, men det er optimeret til personer, der går ned i butikken efterfølgende.

Lær mere:

https://www.facebook.com/business/learn/facebook-create-ad-store-visits

https://www.facebook.com/business/help/1150627594978290

Måler via GPS i butikken.

Hør også episoden om Offline Event Sets.


Få besked ved lancering

Subscribe on iTunes
@halfdantimm

Halfdan Timm – Jeg er partner i bureauet Obsidian Digital. Her hjælper jeg vores kunder med at sætte og eksekvere digitale strategier. Jeg er særligt dygtig til leadgenerering og er tidligere stifter og direktør i JUF.dk ApS, der i 2015 blev solgt til Ageras A/S. Udover mit daglige arbejde underviser jeg løbende i online markedsføring og er forfatter til Danmarks eneste bog om Facebook annoncering. Fra Odense, men bor i København.

@Emilgkristensen

Mit navn er Emil Kristensen, og jeg er til dagligt CMO og co-founder af Sleeknote. Sleeknote hjælper dagligt JYSK, Irma, Falck, Nordea, Jem & Fix, Berlingske, COOP, Hummel og +900 andre virksomheder med at indsamle flere nyhedsbrevstilmeldinger. Derudover blogger jeg om leadgenering, email marketing, content marketing og SaaS. Slutteligt holder jeg foredrag, underviser og rådgiver i email-markedsføring og leadgenerering.