EP #160: Hvorfor du skal skrive en bog (jyske dollars – og mere til)


Download episoden
En bog har altid været genvej til ekspertstatus. Hvis du har skrevet en bog, må du jo virkeligt vide noget om emnet.

Er det stadig sådan – og får du mere end blot eksponering ud af at udgive en bog?

Det er emnet for EP #160 om Marketing Brief – med udgangspunkt i Halfdans bøger om Facebook annoncering og ejendomsinvestering.

  • “Nem” ekspertstatus
  • Leder til flere kunder
  • Selvstændig forretning
  • Selvudgivelse eller ej
  • Hvis selv – hvordan sælger du

Få besked ved lancering

Subscribe on iTunes
@halfdantimm

Halfdan Timm – Jeg er partner i bureauet Obsidian Digital. Her hjælper jeg vores kunder med at sætte og eksekvere digitale strategier. Jeg er særligt dygtig til leadgenerering og er tidligere stifter og direktør i JUF.dk ApS, der i 2015 blev solgt til Ageras A/S. Udover mit daglige arbejde underviser jeg løbende i online markedsføring og er forfatter til Danmarks eneste bog om Facebook annoncering. Fra Odense, men bor i København.

@Emilgkristensen

Mit navn er Emil Kristensen, og jeg er til dagligt CMO og co-founder af Sleeknote. Sleeknote hjælper dagligt JYSK, Irma, Falck, Nordea, Jem & Fix, Berlingske, COOP, Hummel og +900 andre virksomheder med at indsamle flere nyhedsbrevstilmeldinger. Derudover blogger jeg om leadgenering, email marketing, content marketing og SaaS. Slutteligt holder jeg foredrag, underviser og rådgiver i email-markedsføring og leadgenerering.