EP #196: Sådan skalerer du dine Facebook kampagner med succes (diminishing returns)


Download episoden
Når du bruger flere penge, får du mindre ud af den sidst brugte krone. Det er diminishing returns – eller aftagende afkast på dansk. Måske har du selv prøvet at skalere en Facebook-kampagne op for så at se, den ikke længere giver gode resultater.

EP #196 handler om, hvordan du imødekommer diminishing returns – og alligevel kan skalere dine Facebook-kampagner.

Få besked ved lancering

Subscribe on iTunes
@halfdantimm

Halfdan Timm – Jeg er partner i bureauet Obsidian Digital. Her hjælper jeg vores kunder med at sætte og eksekvere digitale strategier. Jeg er særligt dygtig til leadgenerering og er tidligere stifter og direktør i JUF.dk ApS, der i 2015 blev solgt til Ageras A/S. Udover mit daglige arbejde underviser jeg løbende i online markedsføring og er forfatter til Danmarks eneste bog om Facebook annoncering. Fra Odense, men bor i København.

@Emilgkristensen

Mit navn er Emil Kristensen, og jeg er til dagligt CMO og co-founder af Sleeknote. Sleeknote hjælper dagligt JYSK, Irma, Falck, Nordea, Jem & Fix, Berlingske, COOP, Hummel og +900 andre virksomheder med at indsamle flere nyhedsbrevstilmeldinger. Derudover blogger jeg om leadgenering, email marketing, content marketing og SaaS. Slutteligt holder jeg foredrag, underviser og rådgiver i email-markedsføring og leadgenerering.