EP #313: 6 metoder til at skabe mere salg via Social Proof

Social Proof handler om at vise dine kunder, at de ikke er alene. De kan trygt købe ved dig. I EP #313 taler vi om 6 konkrete metoder til at skabe Social proof, så du kan få mere salg.

1) Vis kunden ikke er alene: On site kunde reviews / content

2) Vis hvordan andre har brugt produktet: Instagram-feed med hashtag og kunders egne billeder

3) Vær ekspert: “Ask us anything”

4) Community: Fx Roccamores Facebook-gruppe for kunder; Shopify Plus-grupper og Shoporama-grupper bliver altid fremhævet

5) Organizations: Trustpilot, e-mærket etc.

6) B2B: Referencer og certificeringer


Få besked ved lancering

Subscribe on iTunes
@halfdantimm

Halfdan Timm – Jeg er partner i bureauet Obsidian Digital. Her hjælper jeg vores kunder med at sætte og eksekvere digitale strategier. Jeg er særligt dygtig til leadgenerering og er tidligere stifter og direktør i JUF.dk ApS, der i 2015 blev solgt til Ageras A/S. Udover mit daglige arbejde underviser jeg løbende i online markedsføring og er forfatter til Danmarks eneste bog om Facebook annoncering. Fra Odense, men bor i København.

@Emilgkristensen

Mit navn er Emil Kristensen, og jeg er til dagligt CMO og co-founder af Sleeknote. Sleeknote hjælper dagligt JYSK, Irma, Falck, Nordea, Jem & Fix, Berlingske, COOP, Hummel og +900 andre virksomheder med at indsamle flere nyhedsbrevstilmeldinger. Derudover blogger jeg om leadgenering, email marketing, content marketing og SaaS. Slutteligt holder jeg foredrag, underviser og rådgiver i email-markedsføring og leadgenerering.