EP #229: 5 ting Saxo gør helt rigtigt i deres marketing og på website


Download episoden
Saxo.com er super cool. Det er Halfdans mest hyppigt brugte webshop og altid i top-5 over webshops i Danmark.

Saxo.com gør også mange stærke ting i deres marketing-arbejde og på siden – 5 af dem sætter vi fokus på i EP #229 her.

  • Stort fokus på user reviews – betyder meget for hvad jeg klikker på (ligeglad med anmeldere)
  • Saxo Premium
  • Breadcrumbs og specifikke kategorier, der ranker super godt
  • Digitale bogassistent
  • Relevant mersalg i hele checkout

Få besked ved lancering

Subscribe on iTunes
@halfdantimm

Halfdan Timm – Jeg er partner i bureauet Obsidian Digital. Her hjælper jeg vores kunder med at sætte og eksekvere digitale strategier. Jeg er særligt dygtig til leadgenerering og er tidligere stifter og direktør i JUF.dk ApS, der i 2015 blev solgt til Ageras A/S. Udover mit daglige arbejde underviser jeg løbende i online markedsføring og er forfatter til Danmarks eneste bog om Facebook annoncering. Fra Odense, men bor i København.

@Emilgkristensen

Mit navn er Emil Kristensen, og jeg er til dagligt CMO og co-founder af Sleeknote. Sleeknote hjælper dagligt JYSK, Irma, Falck, Nordea, Jem & Fix, Berlingske, COOP, Hummel og +900 andre virksomheder med at indsamle flere nyhedsbrevstilmeldinger. Derudover blogger jeg om leadgenering, email marketing, content marketing og SaaS. Slutteligt holder jeg foredrag, underviser og rådgiver i email-markedsføring og leadgenerering.