EP #199: Sådan blev Obsidian Academy udsolgt på 8 dage



Download episoden
Halfdans brainchild Obsidian Academy blev lanceret i starten af marts. Det er et kursusforløb med 10 pladser til hver 17 tkr. stk. Efter 8 dage var de alle solgt.

Lyt med i EP #199 for at lære, hvorfor det kunne ske så hurtigt – og præcis hvilke kanaler, der bidrog med salg.

  • Facebook annoncering
  • Personlig outreach
  • LinkedIn
  • og E-mail marketing

Få besked ved lancering

Subscribe on iTunes
@halfdantimm

Halfdan Timm – Jeg er partner i bureauet Obsidian Digital. Her hjælper jeg vores kunder med at sætte og eksekvere digitale strategier. Jeg er særligt dygtig til leadgenerering og er tidligere stifter og direktør i JUF.dk ApS, der i 2015 blev solgt til Ageras A/S. Udover mit daglige arbejde underviser jeg løbende i online markedsføring og er forfatter til Danmarks eneste bog om Facebook annoncering. Fra Odense, men bor i København.

@Emilgkristensen

Mit navn er Emil Kristensen, og jeg er til dagligt CMO og co-founder af Sleeknote. Sleeknote hjælper dagligt JYSK, Irma, Falck, Nordea, Jem & Fix, Berlingske, COOP, Hummel og +900 andre virksomheder med at indsamle flere nyhedsbrevstilmeldinger. Derudover blogger jeg om leadgenering, email marketing, content marketing og SaaS. Slutteligt holder jeg foredrag, underviser og rådgiver i email-markedsføring og leadgenerering.