EPI #008: Sådan promoverer du dit indhold online (Emils outreach på steroider)



Download episoden
Outreach og at promovere dit indhold de rigtige steder er vejen både til besøgende, links og i sidste ende kunder.

I episode 8 af Marketing Brief fortæller Emil og Halfdan, hvordan de promoverer deres indhold.

For Sleeknote gælder det, at de bruger 20 % af tiden på at skrive indhold og 80 % på efterfølgende at promovere det – for indholdet er først noget værd, når det bliver læst.

Shownotes:

  • Facebook grupper og communitys
  • Best of-lister
  • Hvem deler mest indhold i branchen
  • E-mail-lister
  • Retargeting
  • Annoncering mod FB LIKES

Få besked ved lancering

Subscribe on iTunes
@halfdantimm

Halfdan Timm – Jeg er partner i bureauet Obsidian Digital. Her hjælper jeg vores kunder med at sætte og eksekvere digitale strategier. Jeg er særligt dygtig til leadgenerering og er tidligere stifter og direktør i JUF.dk ApS, der i 2015 blev solgt til Ageras A/S. Udover mit daglige arbejde underviser jeg løbende i online markedsføring og er forfatter til Danmarks eneste bog om Facebook annoncering. Fra Odense, men bor i København.

@Emilgkristensen

Mit navn er Emil Kristensen, og jeg er til dagligt CMO og co-founder af Sleeknote. Sleeknote hjælper dagligt JYSK, Irma, Falck, Nordea, Jem & Fix, Berlingske, COOP, Hummel og +900 andre virksomheder med at indsamle flere nyhedsbrevstilmeldinger. Derudover blogger jeg om leadgenering, email marketing, content marketing og SaaS. Slutteligt holder jeg foredrag, underviser og rådgiver i email-markedsføring og leadgenerering.