EP #331: Introduktion til Predictive Lead Scoring

Med predictive lead scoring kan du lade en algoritme afgøre, om dine leads er relevante eller ej.

Med nok data er det en bedre løsning end manuel leadscoring, som fx Obsidian er igang med i ActiveCampaign.

Sleeknote har predictive lead scoring i HubSpot og har de første erfaringer herfra.

Shownotes:

  • Website, in-app, geo/demografiske mønstre
  • Algoritmer er klogere end os
  • Marketing Platform vs. Lead Scoring system
  • Hvor meget data skal du have?
  • Madkudu
  • Hull.io

Få besked ved lancering

Subscribe on iTunes
@halfdantimm

Halfdan Timm – Jeg er partner i bureauet Obsidian Digital. Her hjælper jeg vores kunder med at sætte og eksekvere digitale strategier. Jeg er særligt dygtig til leadgenerering og er tidligere stifter og direktør i JUF.dk ApS, der i 2015 blev solgt til Ageras A/S. Udover mit daglige arbejde underviser jeg løbende i online markedsføring og er forfatter til Danmarks eneste bog om Facebook annoncering. Fra Odense, men bor i København.

@Emilgkristensen

Mit navn er Emil Kristensen, og jeg er til dagligt CMO og co-founder af Sleeknote. Sleeknote hjælper dagligt JYSK, Irma, Falck, Nordea, Jem & Fix, Berlingske, COOP, Hummel og +900 andre virksomheder med at indsamle flere nyhedsbrevstilmeldinger. Derudover blogger jeg om leadgenering, email marketing, content marketing og SaaS. Slutteligt holder jeg foredrag, underviser og rådgiver i email-markedsføring og leadgenerering.