EP #181: Når podcast som markedsføring ikke virker


Download episoden
Sleeknote kom i slutningen af 2017 med Sleeknote E-commerce Boost. Spændende 25-30 minutter korte podcasts med bl.a. Brian Dean og Rand Fishkin.

Men det virker ikke – i hvert fald ikke som markedsføring for Sleeknote.

Hør med her hvad learnings fra det nye podcast er – og hvad der nu skal ske med Sleeknote E-commerce Boost.

Få besked ved lancering

Subscribe on iTunes
@halfdantimm

Halfdan Timm – Jeg er partner i bureauet Obsidian Digital. Her hjælper jeg vores kunder med at sætte og eksekvere digitale strategier. Jeg er særligt dygtig til leadgenerering og er tidligere stifter og direktør i JUF.dk ApS, der i 2015 blev solgt til Ageras A/S. Udover mit daglige arbejde underviser jeg løbende i online markedsføring og er forfatter til Danmarks eneste bog om Facebook annoncering. Fra Odense, men bor i København.

@Emilgkristensen

Mit navn er Emil Kristensen, og jeg er til dagligt CMO og co-founder af Sleeknote. Sleeknote hjælper dagligt JYSK, Irma, Falck, Nordea, Jem & Fix, Berlingske, COOP, Hummel og +900 andre virksomheder med at indsamle flere nyhedsbrevstilmeldinger. Derudover blogger jeg om leadgenering, email marketing, content marketing og SaaS. Slutteligt holder jeg foredrag, underviser og rådgiver i email-markedsføring og leadgenerering.