EP #299: Plain Text vs. HTML nyhedsbreve

Skal der være masser af billeder, titler og bokse i dine e-mails – eller skal det bare være en lang plain text smøre?

Det sidste er – overraskende – hvad både Obsidian og Sleeknote er på vej over til.

Lyt hvorfor i EP #299 af Marketing Brief her.

Content:

  • Personligt
  • Højere CTR (færre ting at klikke på virker altid) 60-70% forbedring
  • Promotion tab (svært at komme udenom)
  • Copywriting
  • Flere svar
  • B2B vs B2C

Få besked ved lancering

Subscribe on iTunes
@halfdantimm

Halfdan Timm – Jeg er partner i bureauet Obsidian Digital. Her hjælper jeg vores kunder med at sætte og eksekvere digitale strategier. Jeg er særligt dygtig til leadgenerering og er tidligere stifter og direktør i JUF.dk ApS, der i 2015 blev solgt til Ageras A/S. Udover mit daglige arbejde underviser jeg løbende i online markedsføring og er forfatter til Danmarks eneste bog om Facebook annoncering. Fra Odense, men bor i København.

@Emilgkristensen

Mit navn er Emil Kristensen, og jeg er til dagligt CMO og co-founder af Sleeknote. Sleeknote hjælper dagligt JYSK, Irma, Falck, Nordea, Jem & Fix, Berlingske, COOP, Hummel og +900 andre virksomheder med at indsamle flere nyhedsbrevstilmeldinger. Derudover blogger jeg om leadgenering, email marketing, content marketing og SaaS. Slutteligt holder jeg foredrag, underviser og rådgiver i email-markedsføring og leadgenerering.