EP #011: Køb, salg og bytte af Facebook pixels – Bannerannoncering, bare bedre!


Download episoden
Din annoncekonto på Facebook har en pixel. Med denne sporingskode på dit website kan du spore og identificere dine besøgende som Facebook-brugere – og derved opsætte retargeting-kampagner med højt afkast.

Men hvorfor nøjes med at køre retargeting til dine egne besøgende?

Med ekstern retargeting, pixelbytte og køb og salg af pixels kan du annoncere til andres besøgende, når sporingskoden er indsat.

I episode 11 af Marketing Brief taler Halfdan og Emil om, hvorfor det er smart – og hvordan du gør.

Læg i øvrigt mærke til, hvor mange pixels, der er installeret på MarketingBrief.dk. Practice what you preach! 😉

Shownotes:

  • Om din pixel
  • Køb og salg af pixels
  • Pixelbytte
  • Retargeting og kopimålgrupper
  • Juraen i pixelbytte

Få besked ved lancering

Subscribe on iTunes
@halfdantimm

Halfdan Timm – Jeg er partner i bureauet Obsidian Digital. Her hjælper jeg vores kunder med at sætte og eksekvere digitale strategier. Jeg er særligt dygtig til leadgenerering og er tidligere stifter og direktør i JUF.dk ApS, der i 2015 blev solgt til Ageras A/S. Udover mit daglige arbejde underviser jeg løbende i online markedsføring og er forfatter til Danmarks eneste bog om Facebook annoncering. Fra Odense, men bor i København.

@Emilgkristensen

Mit navn er Emil Kristensen, og jeg er til dagligt CMO og co-founder af Sleeknote. Sleeknote hjælper dagligt JYSK, Irma, Falck, Nordea, Jem & Fix, Berlingske, COOP, Hummel og +900 andre virksomheder med at indsamle flere nyhedsbrevstilmeldinger. Derudover blogger jeg om leadgenering, email marketing, content marketing og SaaS. Slutteligt holder jeg foredrag, underviser og rådgiver i email-markedsføring og leadgenerering.