EP #258: Marketingbudgetter – Vores, jeres og anbefalinger

Hvad bruger Marketing Briefs lyttere i marketingbudget? Hvad bruger vi selv? Og hvad er anbefalingerne til marketingbudgetterne?

EP #258 handler om de penge, vi og I bruger – og hvordan vi får mest ud af dem.

– Hvordan?
– Hvilke tal?
– Hvorfor?
– Opdatering af dem (uge, måned, dag?)

Tips:
– Dashboard
– OKRs
– Waterfall graphs
– Quarter / monthly
– Company / department / individual goals

Få besked ved lancering

Subscribe on iTunes
@halfdantimm

Halfdan Timm – Jeg er partner i bureauet Obsidian Digital. Her hjælper jeg vores kunder med at sætte og eksekvere digitale strategier. Jeg er særligt dygtig til leadgenerering og er tidligere stifter og direktør i JUF.dk ApS, der i 2015 blev solgt til Ageras A/S. Udover mit daglige arbejde underviser jeg løbende i online markedsføring og er forfatter til Danmarks eneste bog om Facebook annoncering. Fra Odense, men bor i København.

@Emilgkristensen

Mit navn er Emil Kristensen, og jeg er til dagligt CMO og co-founder af Sleeknote. Sleeknote hjælper dagligt JYSK, Irma, Falck, Nordea, Jem & Fix, Berlingske, COOP, Hummel og +900 andre virksomheder med at indsamle flere nyhedsbrevstilmeldinger. Derudover blogger jeg om leadgenering, email marketing, content marketing og SaaS. Slutteligt holder jeg foredrag, underviser og rådgiver i email-markedsføring og leadgenerering.