EP #207: Marketing for en nyopstartet virksomhed


Download episoden
Hvis vi skulle starte en ny virksomhed, hvordan ville vi så gribe online marketing an for den?

Det er spørgsmålet for EP #207, der er delt op i bl.a. webshops, servicevirksomheder og SaaS-startups.

Webshop:

  • Google Shopping
  • Retargeting all over

Serviceydelse:

  • LinkedIn organisk
  • LinkedIn Premium og kolde e-mails

Uanset:

Overlever på eksisterende og få flere gennem referencer.

  • Opbygning af e-mail liste
  • Retargeting
  • Brug tiden på de få kunder du har
  • YouTubere / Micro-influencers (B2C)

Få besked ved lancering

Subscribe on iTunes
@halfdantimm

Halfdan Timm – Jeg er partner i bureauet Obsidian Digital. Her hjælper jeg vores kunder med at sætte og eksekvere digitale strategier. Jeg er særligt dygtig til leadgenerering og er tidligere stifter og direktør i JUF.dk ApS, der i 2015 blev solgt til Ageras A/S. Udover mit daglige arbejde underviser jeg løbende i online markedsføring og er forfatter til Danmarks eneste bog om Facebook annoncering. Fra Odense, men bor i København.

@Emilgkristensen

Mit navn er Emil Kristensen, og jeg er til dagligt CMO og co-founder af Sleeknote. Sleeknote hjælper dagligt JYSK, Irma, Falck, Nordea, Jem & Fix, Berlingske, COOP, Hummel og +900 andre virksomheder med at indsamle flere nyhedsbrevstilmeldinger. Derudover blogger jeg om leadgenering, email marketing, content marketing og SaaS. Slutteligt holder jeg foredrag, underviser og rådgiver i email-markedsføring og leadgenerering.