EP #123: Marketing i krisetider (Ulven kommer!)


Download episoden
Vi er lige nu inde i en af de længste perioder med højkonjunktur nogensinde. En recession kommer – men vi ved ikke, om det er i morgen eller om 5 år i 2022.

Når det sker, er marketing så det første eller sidste, der ryger i en virksomhed – og hvordan laver du marketing i krisetider, hvor budgettet er lavere og lysten til at eksperimentere væk?

Dét er emnet for EP #123 af Marketing Brief.

Få besked ved lancering

Subscribe on iTunes
@halfdantimm

Halfdan Timm – Jeg er partner i bureauet Obsidian Digital. Her hjælper jeg vores kunder med at sætte og eksekvere digitale strategier. Jeg er særligt dygtig til leadgenerering og er tidligere stifter og direktør i JUF.dk ApS, der i 2015 blev solgt til Ageras A/S. Udover mit daglige arbejde underviser jeg løbende i online markedsføring og er forfatter til Danmarks eneste bog om Facebook annoncering. Fra Odense, men bor i København.

@Emilgkristensen

Mit navn er Emil Kristensen, og jeg er til dagligt CMO og co-founder af Sleeknote. Sleeknote hjælper dagligt JYSK, Irma, Falck, Nordea, Jem & Fix, Berlingske, COOP, Hummel og +900 andre virksomheder med at indsamle flere nyhedsbrevstilmeldinger. Derudover blogger jeg om leadgenering, email marketing, content marketing og SaaS. Slutteligt holder jeg foredrag, underviser og rådgiver i email-markedsføring og leadgenerering.