EP #337: 12 Marketing & business bøger til sommerferien

Sommerferien er på vej. Det er en god anledning til at læse op på materiale, der sikrer dig høje afkast og gode kampagner i efteråret.

Vi kommer her med vores forslag til en sommer-læse-liste – klar til at du kan snuppe de bedste bøger!

Branding
– Building a StoryBrand
– Ice to the Eskimos: How to Market a Product Nobody Wants
– Purple Cow

Copywriting
– The 100 Greatest Advertisements 1852-1958: Who Wrote Them and What They Did
– Making Ads Pay: Timeless Tips for Successful Copywriting
– Write Like the Pros: Using the Secrets of Ad Writers and Journalists in Business

Andet:
– Influence: The Psychology of Persuasion
– Crossing the Chasm
– How to buy a gorilla (on working with agencies)
– The 22 Immutable Laws of Marketing by Al Ries and Jack Trout
– Predictable Revenue
– Atomic Habits

Få besked ved lancering

Subscribe on iTunes
@halfdantimm

Halfdan Timm – Jeg er partner i bureauet Obsidian Digital. Her hjælper jeg vores kunder med at sætte og eksekvere digitale strategier. Jeg er særligt dygtig til leadgenerering og er tidligere stifter og direktør i JUF.dk ApS, der i 2015 blev solgt til Ageras A/S. Udover mit daglige arbejde underviser jeg løbende i online markedsføring og er forfatter til Danmarks eneste bog om Facebook annoncering. Fra Odense, men bor i København.

@Emilgkristensen

Mit navn er Emil Kristensen, og jeg er til dagligt CMO og co-founder af Sleeknote. Sleeknote hjælper dagligt JYSK, Irma, Falck, Nordea, Jem & Fix, Berlingske, COOP, Hummel og +900 andre virksomheder med at indsamle flere nyhedsbrevstilmeldinger. Derudover blogger jeg om leadgenering, email marketing, content marketing og SaaS. Slutteligt holder jeg foredrag, underviser og rådgiver i email-markedsføring og leadgenerering.