EP #152: Markedsføring via konferencer – med Mette Will fra IBA


Download episoden
Det kræver både tid og penge at arrangere en konference. Til gengæld får du flere hundrede mennesker til at komme og lytte til dig i en hel dag. Er konferencer også en måde, din virksomhed kan markedsføre sig på?

I EP #152 af Marketing Brief taler Halfdan og Emil med Mette Will fra IBA, der bl.a. står bag E-mail Marketing Day i december 2017.

Vi taler om, hvad det kræver at arrangere en konference – og om det i sig selv er en forretningsmulighed for IBA og dig.

Få besked ved lancering

Subscribe on iTunes
@halfdantimm

Halfdan Timm – Jeg er partner i bureauet Obsidian Digital. Her hjælper jeg vores kunder med at sætte og eksekvere digitale strategier. Jeg er særligt dygtig til leadgenerering og er tidligere stifter og direktør i JUF.dk ApS, der i 2015 blev solgt til Ageras A/S. Udover mit daglige arbejde underviser jeg løbende i online markedsføring og er forfatter til Danmarks eneste bog om Facebook annoncering. Fra Odense, men bor i København.

@Emilgkristensen

Mit navn er Emil Kristensen, og jeg er til dagligt CMO og co-founder af Sleeknote. Sleeknote hjælper dagligt JYSK, Irma, Falck, Nordea, Jem & Fix, Berlingske, COOP, Hummel og +900 andre virksomheder med at indsamle flere nyhedsbrevstilmeldinger. Derudover blogger jeg om leadgenering, email marketing, content marketing og SaaS. Slutteligt holder jeg foredrag, underviser og rådgiver i email-markedsføring og leadgenerering.