EP #197: Performance Marketing med Malthe Cederborg (CMO i Miinto)


Download episoden
Malthe Cederborg er CMO i den danske iværksættersucces Miinto.

Han er enormt pragmatisk – ting, der ikke kan aflæses på toplinjen bliver ikke prioriteret, og retargeting på Facebook er mere branding end en direkte salgskanal.

Da Malthe startede i Miinto var det første han gjorde at skære rigtigt mange ting væk fra marketingbudgettet – og det skabte stor vækst fra starten af.

Hør med i EP #197 hvordan Malthe tænker marketing – og hvad Miinto er for en størrelse.

Få besked ved lancering

Subscribe on iTunes
@halfdantimm

Halfdan Timm – Jeg er partner i bureauet Obsidian Digital. Her hjælper jeg vores kunder med at sætte og eksekvere digitale strategier. Jeg er særligt dygtig til leadgenerering og er tidligere stifter og direktør i JUF.dk ApS, der i 2015 blev solgt til Ageras A/S. Udover mit daglige arbejde underviser jeg løbende i online markedsføring og er forfatter til Danmarks eneste bog om Facebook annoncering. Fra Odense, men bor i København.

@Emilgkristensen

Mit navn er Emil Kristensen, og jeg er til dagligt CMO og co-founder af Sleeknote. Sleeknote hjælper dagligt JYSK, Irma, Falck, Nordea, Jem & Fix, Berlingske, COOP, Hummel og +900 andre virksomheder med at indsamle flere nyhedsbrevstilmeldinger. Derudover blogger jeg om leadgenering, email marketing, content marketing og SaaS. Slutteligt holder jeg foredrag, underviser og rådgiver i email-markedsføring og leadgenerering.