EP #110: Målsætninger og personlig udvikling i Sleeknote og Obsidian


Download episoden
Online markedsføring er nemt at måle på – men det er personlig udvikling ikke.

Sleeknote og Obsidian har dog alligevel gjort forsøget og prøvet at isystemsætte målsætninger og personlig udvikling.

Hør hvordan i EP #110 af Marketing Brief.

  • What gets measured gets done
  • Quarterly goals + long
  • Personligt mål og afdelingsmål
  • Typisk fejl: du måler på for meget, som ikke tager action på efterfølgende. Find de 2-3 vigtigste tal for dig og mål på disse.

Det er naturligvis vigtigt, at du stadig måler på de andre tal – men de skal kun være en del af din analyse, hvorvidt de 2-3 tal performer.

Personlig udvikling:

Online marketing
Ugentlig Facebook Månedlig Academy
* Halvårligt review

Ikke online marketing:

  • Bøger
  • Hvordan måler vi

Få besked ved lancering

Subscribe on iTunes
@halfdantimm

Halfdan Timm – Jeg er partner i bureauet Obsidian Digital. Her hjælper jeg vores kunder med at sætte og eksekvere digitale strategier. Jeg er særligt dygtig til leadgenerering og er tidligere stifter og direktør i JUF.dk ApS, der i 2015 blev solgt til Ageras A/S. Udover mit daglige arbejde underviser jeg løbende i online markedsføring og er forfatter til Danmarks eneste bog om Facebook annoncering. Fra Odense, men bor i København.

@Emilgkristensen

Mit navn er Emil Kristensen, og jeg er til dagligt CMO og co-founder af Sleeknote. Sleeknote hjælper dagligt JYSK, Irma, Falck, Nordea, Jem & Fix, Berlingske, COOP, Hummel og +900 andre virksomheder med at indsamle flere nyhedsbrevstilmeldinger. Derudover blogger jeg om leadgenering, email marketing, content marketing og SaaS. Slutteligt holder jeg foredrag, underviser og rådgiver i email-markedsføring og leadgenerering.