EP #70: Livstidsværdi (LTV) – Og hvordan du realiserer den


Download episoden
Med en højere livstidsværdi kan du tillade dig at betale mere i CAC (Customer Acquisition Cost) – og du har en overordnet bedre forretning.

Men hvordan får du den højere LTV – og hvordan udregner du den?

Det kigger Halfdan og Emil på i EP #70 af Marketing Brief.

  • LTV i forhold til CAC
  • Hvad er LTV
  • Retention på Facebook
  • Retention på mail
  • Winback-kampagner
  • Bonusklubber og incentives
  • Amazon Prime

Få besked ved lancering

Subscribe on iTunes
@halfdantimm

Halfdan Timm – Jeg er partner i bureauet Obsidian Digital. Her hjælper jeg vores kunder med at sætte og eksekvere digitale strategier. Jeg er særligt dygtig til leadgenerering og er tidligere stifter og direktør i JUF.dk ApS, der i 2015 blev solgt til Ageras A/S. Udover mit daglige arbejde underviser jeg løbende i online markedsføring og er forfatter til Danmarks eneste bog om Facebook annoncering. Fra Odense, men bor i København.

@Emilgkristensen

Mit navn er Emil Kristensen, og jeg er til dagligt CMO og co-founder af Sleeknote. Sleeknote hjælper dagligt JYSK, Irma, Falck, Nordea, Jem & Fix, Berlingske, COOP, Hummel og +900 andre virksomheder med at indsamle flere nyhedsbrevstilmeldinger. Derudover blogger jeg om leadgenering, email marketing, content marketing og SaaS. Slutteligt holder jeg foredrag, underviser og rådgiver i email-markedsføring og leadgenerering.